• پنج شنبه 4 مهر 1398
  • الْخَمِيس 26 محرم 1441
  • 2019 Sep 26

وزارت ‌ضدتحریم

مجلس به طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی با هدف متمرکزکردن روند واردات و توزیع کالاهای اساسی در شرایط تحریم رای مثبت داد
رئیس‌جمهور درسخنرانی خود در سازمان ملل با طرح ایده صلح هرمز؛ راهبرد ایران برای مذاکره مجدد و صلح منطقه‌ای را تشریح کرد

دمکراسی درداخل، دیپلماسی درخارج

رئیس جمهور درسخنرانی خود در سازمان ملل با طرح ایده «صلح هرمز»؛ دولت آمریکا را دولتی متجاوز به حاکمیت و استقلال سیاسی و اقتصادی کلیه کشورهای جهان نامید.

ندای صلح طلبی ایران در جهان

سخنرانی آقای رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نه فقط در پاسخ به سخنرانی تهاجمی و تکراری آقای ترامپ نسبت به ایران بود، بلکه این ابتکار عمل را داشت که هم برای تندروی‌های رو به افزایش بین ایران و آمریکا و هم برای تنش‌های منطقه‌ای امروز راه‌حل‌های کاملا روشنی داشت.

پیام صلح روحانی در امتداد گفت‌وگوی تمدن‌ها

در آغاز هزاره سوم وقتی که رئیس دولت اصلاحات وارد نیویورک شد، در شورای امنیت طرح «گفت‌وگوی تمدن‌ها» را در تقابل با «جنگ تمدن‌ها»یی که هانتینگتون ارائه کرده بود، پیشنهاد کرد.

خارج شدن قطار از ریل 5 قربانی گرفت

قطار مسافربری زاهدان-تهران عصر دیروز در ۱۰۰ کیلومتری زاهدان از ریل خارج شد و بر اساس آخرین آمارها 5 نفر جان خود را از دست داده و دست کم 92 نفر مصدوم شدند.

فساد و تباهی ناشی از یارانه‌ها حد و اندازه‌ای ندارد

دیدگاه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران درباره پیش‌نویس شیوه‌نامه جدید محاسبه و تخصیص یارانه مطبوعات که اخیرا از سوی معاونت مطبوعاتی اعلام شده است، منتشر شد.

پشتک طلایی

رضا دهدار صاحب مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان شد. دهدار که در دسته 102 کیلوگرم وزنه می‌زد، هم طلای دوضرب را گرفت و هم صاحب برنز مجموع شد.