4
پنج شنبه 4 مهر 1398
شماره 7769
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

احیای تعاونی‌ها برای ساخت مسکن کارگری

کار
بحث تأمین مسکن خانوارهای کارگری در جلسه اخیر شورای‌عالی کار مطرح شد و شرکای اجتماعی براساس پیشنهاد طرف‌های کارگری تصمیم گرفتند بازنگری در آیین‌نامه‌ها و زیرساخت‌های تعاونی‌های مسکن و اعتبار کارگری را در دستور کار قرار دهند تا این تعاونی‌ها بتوانند در روند تأمین مسکن و کالاهای اساسی مورد نیاز کارگری، کاربری و عملیاتی شوند.
جهان
پس از آنکه رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دونالد ترامپ را به نقض قانون متهم کرد و احتمال استیضاح رئیس‌جمهور ایالات متحده افزایش یافت، بورس‌های جهان نزول کردند، قیمت جهانی دلار تضعیف و هر اونس طلا با کاهش مواجه شد.

وزارت ضد‌تحریم

همشهری ابعاد مختلف تصمیم مجلس برای تشکیل وزارت جدید بازرگانی را بررسی می‌کند
تجارت
3013روز پس از تصویب قانون تشکیل وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجلس سرانجام پس از 3 بار درخواست دولت، خود با ارائه طرحی، به احیای وزارت بازرگانی رأی داد.
پایان پرده اول نمایش هپکو

پایان پرده اول نمایش هپکو

کارگران بازداشتی هپکو آزاد شدند و پرداخت حقوق معوقه آنها در اولویت قرار گرفته است
دور جدید اعتراضات کارگران هپکو با معرفی مدیرعامل جدید و وعده پرداخت تسهیلات 50میلیارد تومانی برای حل مشکلات مالی این شرکت تا حدودی تعدیل شد و حالا با آزادی همه کارگران بازداشتی و اولویت دادن به تسویه مطالبات آنها به پایان رسیده است.
معمای اختصاص بودجه عمرانی
خبر: وزارت اقتصاد به نقل از معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری خود از پرداخت 91درصد اعتبارات عمرانی دولت در 4‌ماه نخست امسال خبر داد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
پایان امسال آخرین فرصت شرکت‌های خودروسازی برای ایفای تعهدات معوق تحویل خودروهای پیش‌فروش شده به مشتریان است و پرونده خودروسازان متخلف به تعزیرات می‌رود.