3
پنج شنبه 4 مهر 1398
شماره 7769
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازسازی، مرمت و نگهداری تصفیه‌خانه شیرابه

خبرها
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اقدامات دوسالانه این سازمان را تشریح کرد و از افزایش 20هکتاری سرانه فضای سبز مجتمع آرادکوه، انعقاد قرارداد با شرکت کره‌ای درخصوص استحصال گاز متان از مراکز دفن پسماند در مرکز پردازش و دفع آرادکوه و تولید انرژی و بازسازی، مرمت و نگهداری تصفیه‌خانه شیرابه خبر داد.
در صفحه تقویم‌مان 5 سال است که روزی به شهرمان تعلق دارد و از این به بعد هفته‌ای برای آن؛ شهری که گاهی از آن دلگیر می‌شویم و گاهی شبیه یک حس شیرین دوستش داریم.

اشتراک اطلاعات 2 سازمان بزرگ شهری

تفاهمنامه سازمان اسناد و املاک کشور با شهرداری تهران برای دسترسی به نقشه‌های املاک امضا شد
گزارش
2 سازمان بزرگ شهری اطلاعات و نقشه‌های مرتبط با املاک را بین خود به اشتراک می‌گذارند.

مهم‌ترین دستاوردهای سفر مدیران شهری به اتریش و آلمان

چندی پیش پیروز حناچی، شهردار تهران به همراه چند نفر از مدیران شهری به دعوت مدیرکل یونیدو و شهردار وین «مایکل لودویگ» برای شرکت در چهارمین اجلاس «پلی برای شهرها، پیوند میان شهرها از طریق انقلاب صنعتی جدید» به وین سفر کرد.
بازدید از پروژه‌های 3منطقه تهران
سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به همراه معاونان فنی و اجرایی خود، از 4پروژه عمرانی در مناطق 14، 15و 18بازدید میدانی به عمل آورد.
PDF شهر
کوتاه شهر
در هفته دفاع‌مقدس، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ضمن ادای احترام به شهدای 8 سال جنگ تحمیلی، از نخستین نمایشگاه پهپادهای غنیمتی متجاوز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس دیدن کرد.