• یکشنبه 19 خرداد 1398
  • الأحَد 5 شوال 1440
  • 2019 Jun 09

معلمان چشم‌انتظار مطالبات

هفته گذشته، سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش استعفا کرد و پس از موج اولیه واکنش‌ها که با هدف تحلیل دلایل استعفای بطحایی در فضای رسانه‌ای منتشر شد، حالا نوبت به گمانه‌زنی درباره وزیر بعدی رسیده است.
همشهری از روند بازسازی ساختمان تئاترشهر گزارش می‌دهد

کارگران همچنان در تئاترشهر

12سال است که مجموعه تئاترشهر به‌خاطر ساخت‌وسازهای پیرامونی، فرسودگی تاسیسات برق و آب و... برای تماشاگران و هنرمندان به یک تهدید تبدیل شده است.

ضرورت حمایت از ابتکار منطقه‌ای ظریف

افزایش تنش میان ایران و آمریکا در ماه‌های اخیر که به برخی تحرکات نظامی نیز منجر شد و شکل‌گیری ائتلاف ضد‌ایرانی متشکل از آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی که با حمایت امپراتوری رسانه‌ای، سعی در ترویج ایران‌هراسی و معرفی کشورمان به‌عنوان یک تهدید منطقه‌ای و بین‌المللی دارد، بحران منطقه غرب آسیا را تا حد فزاینده‌ای به نقطه غیرقابل بازگشت نزدیک کرد.

وزیر آموزش و پرورش و ایجاد سازمان نظام معلمی

وزیر بعدی آموزش و پرورش در 2سال آینده می‌باید نخست موضوع  استقلال ذاتی و حرفه‌ای آموزش و پرورش را در جامعه و برای مسئولان، سیاستگذاران و برنامه‌ریزان تعریف و تبیین کند.

الگوی ناکام ترامپ

شیوه اعمال سیاست فشار حداکثری و همزمان اعلام آمادگی برای مذاکره از سوی آمریکا تاکنون بی‌فایده بوده است؛ این شیوه درباره کشورهای مختلف ازجمله کره‌شمالی، ایران، مکزیک، کانادا و برخی کشورهای اروپایی و ناتو نیز صادق است.

آتش اس -400 روسی در رابطه آمریکا وترکیه

در روزگاری که فروپاشی نظم سیاسی سنتی در جهان به امری متعارف و قابل پیش‌بینی تبدیل شده، شنیدن اخبار بحران‌های بی‌پایان میان واشنگتن و آنکارا اتفاق چندان عجیبی به‌نظر نمی‌رسد.

آنها عاشق هم بودند

12روز از تصمیم هولناک محمدعلی نجفی، برای قتل همسر دومش می‌گذرد و هنوز خیلی‌ها باور ندارند او که به آرامش و متانت شناخته می‌شد مرتکب جنجالی‌ترین جنایت سال‌های اخیر شده باشد؛ حتی همسایه‌هایی که شاهد 16‌ماه زندگی مشترک او و میترا استاد بودند.

پیروزی بر آرژانتین بدون ولاسکو

تیم ملی والیبال 3امتیاز دیگر گرفت و در جمع بالانشینان لیگ ملت‌ها ماند؛ هفته دوم این لیگ برای ایران امروز با بازی مقابل ژاپن به پایان می‌رسد

فروش 60 درصد میوه‌ها در بازار خاکستری