• پنج شنبه 12 مهر 1397
  • الْخَمِيس 23 محرم 1440
  • 2018 Oct 04

پیروزی قانون بر زور

دیوان بین‌المللی دادگستری مستقر در کاخ صلح هلند، رأی به صلح میان ایران و آمریکا داده است و از ایالات متحده خواسته که از دشمنی با مردم ایران دست بردارد
پیگیری مشکلات تأمین کاغذ‌مطبوعات و گفت‌و‌گو با مسئولان 2 روزنامه

هزارتوی کمبودکاغذ مطبوعات

چند روز پیش بود که مصاحبه معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دوباره مسئله کاغذ روزنامه‌ها و دشواری‌های مطبوعات را به صدر اخبار کشاند.

پهنه امن‌خانگی‌ درفضاهای‌شهری

برای اینکه شهر تهران، زیست‌پذیر شود، اقدامات مختلفی باید در حوزه‌های گوناگون انجام  شود.یکی از این حوزه‌ها، ایجاد فضای عمومی شهری است.

تبعات یک رأی

رأی دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه درخصوص شکایت ایران از آمریکا در مرحله دستور موقت،  روز گذشته داده شده ‌و لاهه تأکید کرده ‌که دو طرف از هر اقدامی که دشمنی را بین‌شان بیشتر کند، باید خودداری کنند.

دفاع‌وزیر از‌گرانی اینترنت

پس از چند هفته حرف و حدیث و گلایه‌مندی میلیون‌ها کاربر اینترنت موبایل، وزیر ارتباطات دیروز افزایش قیمت بسته‌ها را به‌خاطر وابستگی به ارز قانونی دانست
طی هفته‌های اخیر بسیاری از کاربرانی که زندگی‌شان به اینترنت موبایل وابسته است، از تغییر ناگهانی بسته‌های اینترنت که با گرانی همراه بود، گلایه داشته‌اند.

یادبود بنیانگذار امیرکبیر در خانه گفتمان شهر

مراسم بزرگداشت عبدالرحیم جعفری، بنیانگذار انتشارات امیرکبیر، غروب سه‌شنبه 10مهر همزمان با سومین سالروز درگذشت او در «خانه گفتمان شهر» برگزار شد.

باید از امید مراقبت کرد

یک صحنه ساده با حداقل وسایل و دکور و نمایشی که در همان چند روز نخست اجرا، رکورد فروش را می‌شکند.

مأموریت؛ دفاع از آزادی

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، متحدان آمریکا را سردرگم کرده است، به تناوب سیاستمداران باسابقه کشورش را شوکه می‌کند و سازمان‌ها و پیمان‌های بین‌المللی را عاصی کرده است.

چابک‌سازی‌ شهرداری فربه در سنگ سنجش

شاغلان ایرانی و رؤیای بازنشستگی