• پنج شنبه 18 مرداد 1397
  • الْخَمِيس 27 ذی القعده 1439
  • 2018 Aug 09

جنگ جهانی برای حفظ برجام

وزیر خارجه آلمان ضمن رد تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: برای برجام می‌جنگیم
« دونالد ترامپ 2روز پیش بالاخره تحریم‌های یکجانبه آمریکا را مهمان خانه‌های مردم ایران کرد و ساعاتی بعد کشورهای جهان را تهدید کرد که اگر با ایران وارد تجارت شوند، باید تجارت با آمریکا را فراموش کنند؛ تهدیدی که البته گویا آنچنان که باید، دولت‌های دیگر را تحت‌تأثیر قرار نداده است.
برج میلاد دیروز میزبان جشنواره پرواز بادبادک‌ها بود

پرواز لبخندهای کودکانه

بادبادک‌های رنگی در دست بچه‌ها نشان از حضور در یک برنامه پرنشاط در سایه برج میلاد تهران دارد؛ جشنواره بادبادک‌ها؛ بادبادک‌هایی که قرار است در آسمان پایتخت به پرواز دربیایند و لحظاتی شاد را برای خانواده‌ها و کودکانشان به ارمغان بیاورند.

نماینده ملی یا کارپرداز حوزه انتخابیه؟!

آسیب‌شناسی رفتار نمایندگان مجلس در استفاده از ابزارهای نظارتی حاکی از تنزل منزلت نهادی است که باید در رأس امور باشد؛ رفتارهای برخی نمایندگان نشان می‌دهد که آنها بدون توجه به منافع و مصالح ملی، به‌عنوان کارپرداز حوزه‌های انتخابیه خود عمل می‌کنند.

خبرنگار مرده‌شوی نیست

در سال‌هایی که خبرنگار بودم سخن‌های خوش و ناخوش و نوشته‌های خوب و بد بسیار خوانده و بسیار شنیده‌ام اما در این میان یک حرف که از سوی برخی خبرنگاران و استادان این رشته که این روزها تعدادشان هم کم نیست طرح شد برایم سخت آمد و در عجب ماندم که چطور یک خبرنگار یا استاد روزنامه‌نگاری می‌تواند چنین سخنی بگوید.

خط انتقال‌گاز، جنگل‌های هیرکانی را‌تهدید می‌کند

اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در دل طبیعت،  یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث تخریب زیستگا‌ه‌ها می‌شود و خسارات جبران‌ناپذیری در محیط‌زیست و حیات وحش به جای می‌گذارد.

شهرداری به نقد نیاز دارد نه تبلیغ

پس از سال‌ها، یکی از شهرداران تهران در روز خبرنگار به روزنامه‌ای آمد که با نام شهرداری شناخته می‌شود. سخنان سیدمحمدعلی افشانی در بازدید از ساختمان مرکزی روزنامه همشهری در خیابان ولیعصر یک موضوع اصلی داشت و آن «اصلاحگری» نقد بود؛ چنان‌که او خبرنگاران را مصلحان اجتماعی نامید.

به لاهه امید داریم

تبدیل شهرداری تهران به الگوی خودتوسعه‌ای

سبد ثبات

تحریم‌های آمریکا به‌اندازه دوره قبل سخت نخواهد بود