• سه شنبه 9 مرداد 1397
  • الثُّلاثَاء 18 ذی القعده 1439
  • 2018 Jul 31

نبض هزینه‌ها

نبض هزینه‌ها این روزها تندتر می‌زند و آن‌گونه که محاسبات کارشناسی نشان می‌دهد چه‌بسا این ضربان به‌واسطه تخلیه آثار تورمی جهش نرخ ارز، تندتر هم شود.

ارز مجازی برای حل مشکلات واقعی

استفاده از ارزها یا پول‌های مجازی رایج در جهان فعلا در کشور غیرقانونی است و بانک‌مرکزی هم دلخوشی از آنها ندارد و قوه قضاییه هم سایت‌های ارائه‌دهنده ارز مجازی را فیلتر می‌کند.

خنجر آز در قلب تاریخ من

موج‌ها از دور آمدند؛ پیوسته و منظم و آنگاه پهن شدند و به دورترها رفتند. بعد دوباره و دوباره. آمدند و روی هم لیز خوردند و آنگاه بازگشت به نقطه سکون. اما پیوسته، چیزی متولد می‌شد.

استفاده جناحی و خلأ مدیریتی؛ چالش‌های قانون منع به کارگیری بازنشستگان!

تصویب ماده واحده طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی و محدود کردن موارد استثنا به بندهای الف، ب و ج ماده 71قانون مدیریت خدمات کشوری، روسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهور، نواب رئیس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان و معاونان رئیس‌جمهور، نیروهای مسلح و دستگاه اطلاعاتی بنا به تدبیر مقام معظم رهبری، دارندگان اجازه ویژه مقام معظم رهبری، جانبازان بالای ۵۰درصد، آزادگان بالای 3سال اسارت و فرزندان شهدا و حذف مشمولان بندهاید و ه قانون مدیریت خدمات کشوری، استانداران و معاونان استانداران‌ همطراز سفرا و معاونان وزرا اگر چه به‌نظر می‌رسد که بیشترین فشار را بر دستگاه اجرایی و بدنه دولت وارد می‌کند اما اقدامی مهم، اساسی و در عین حال قابل تامل به‌شمار می‌رود.

کمی داغ‌‌تر شده‌ایم

آیا هوا واقعا گرم‌تر شده است؟ سؤال فنی‌تر این است: آیا دمای هوا در فصل‌های گرم سال افزایش یافته و ما تابستان‌هایی گرم‌تر از سال‌های گذشته را تجربه می‌کنیم؟

شب های شاد خلیج‌فارس

بانو ستوده، قهرمان اهدای خون

ببخشید!خانه«احمد محمود» کجاست؟

مجلس روی خط اعتراض