• دو شنبه 3 اردیبهشت 1397
  • الإثْنَيْن 7 شعبان 1439
  • 2018 Apr 23

دغدغه‌های بزرگ در شهر‌های کوچک

هرچند مسائل اقتصادی و معیشتی، بیکاری و بالارفتن سن ازدواج درد مشترک مردم در سراسر کشور است اما مزید اینها اخیرا چالش‌های نوظهوری رضایت اجتماعی- سیاسی مردم را نشانه گرفته است.

حبس؛ از مرتضوی قاضی ‌تا مرتضوی زندانی

در جاده شمال از سمت محمود‌آباد به طرف فریدون‌کنار، منطقه‌ای تفریحی به اسم «سرخرود» است که محل مهاجرت پرندگان مهاجر است.

دستگیری قاضی متمرد و امید به اصلاحات

از زمان تشکیل دادگستری نوین در زمان علی اکبرخان داور، سعید مرتضوی یک قاضی کاملا استثنایی بود؛ با همه قدرتی که داشت هیچ‌گونه پایبندی به قانون نداشت.

دسترنج نویسندگان را به سرقت نبریم

همیشه همین روزها که هیاهوی کتاب در بزرگ‌ترین فروشگاه-نمایشگاه کتاب می‌آغازد، ما ناشرها هم در تلاش و دوندگی دوچندان این ماجرا در خدمت فرهنگ و نشر می‌کوشیم.

تجلیل فرمانده معظم کل قوا از مواضع فرمانده ارتش

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا ظهر روز گذشته در دیدار فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان نیروی زمینی، با تحسین کارآمدی و تجارب ارزشمند پرسنل قدیمی ارتش و ابراز امیدواری درباره آینده درخشان جوانان آن، بر استمرار پیشرفت و افزایش توان ارتش تأکید کرد.

پرونده یک دهه قاچاق گوشی موبایل بسته شد

با اجرای مرحله آخر طرح رجیستری ارائه کد شناسه و رهگیری گوشی موبایل، پرونده یک دهه واردات قاچاق و عرضه این کالا در بازار مصرف کشور بسته شد

مارموز؛ مارمولک97؟

اولین چالش جدی سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم در سومین روز از جشنواره جهانی فجر رقم خورد. روزی که وزیر به کاخ جشنواره آمد و در شب‌هنگام فیلمی به نمایش درآمد

28گزینه برای انتخاب شهردار

اتابک بوی بنزین می‌دهد

کلیک روی اسناد خزانه دولت

صدای پای زندگی