26
دو شنبه 3 اردیبهشت 1397
شماره 7366
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به‌عنوان تنها سازوکار بین بخشی قوای سه‌گانه در مبارزه با مفاسد اقتصادی از ابتدای مهرماه سال96تاکنون تشکیل جلسه نداده است.
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی قرار است برای شرکت در یک اجلاس امنیتی به سوچی روسیه برود؛ همان شهری که میزبان نشست سران ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه بود.
مهدی چمران در تحلیل شکست‌های انتخاباتی تشکیلات اصولگرایان با عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات‌های اخیر به سایت نامه‌نیوز گفته: «جمنا کار خود را انجام می‌دهد.
گزارش
رسانه‌ها تاکنون 2بار عکس سران ایران، روسیه و ترکیه را دست در دست هم منتشر کرده‌اند.
نایب‌رئیس مجلس درباره صوت منتشر شده مجلس که حاوی صدای «دختر خوشگلا را به ما هم نشان بده» است توضیحاتی ارائه کرده و گفته است:
وزیر اطلاعات بر تسهیل امور اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تأمین امنیت اقتصادی و پرهیز از اعمال غیرهوشمندانه که موجب نگرانی از سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود، تأکید کرد.
بررسی ریشه‌های چالش‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در 8استان در گفت و گو با نماینده‌ها

دغدغه‌های بزرگ در شهر‌های کوچک

مجلس
هرچند مسائل اقتصادی و معیشتی، بیکاری و بالارفتن سن ازدواج درد مشترک مردم در سراسر کشور است اما مزید اینها اخیرا چالش‌های نوظهوری رضایت اجتماعی- سیاسی مردم را نشانه گرفته است.
لاریجانی: کشور نیازمند مجاهدت است

لاریجانی: کشور نیازمند مجاهدت است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفته است: امروز در شرایط اقتصادی نسبتا حساسی قرار داریم و نیازمند روحیه فداکاری و از خود گذشتگی در راه انقلاب هستیم.
آیت‌الله مکارم: قم واتیکان نمی‌شود
آیت‌الله مکارم: قم واتیکان نمی‌شود
آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفته است: در دوران طاغوت زمانی که بحث‌های انقلابی اوج گرفت از سوی دولت به حوزه علمیه پیشنهاد شد که قم به‌عنوان کشور مستقل مانند واتیکان در اختیار علما و مراجع گذاشته شود؛ هدف آنها این بود که مرجعیت و حوزه را به کلی منزوی کنند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
روابط عمومی دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیه‌ای ادعای مطرح شده از سوی یک مدعی در مورد وابستگی به دادستان کل کشور را تکذیب کرد.
محمداسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به مناسبات سپاه با دولت و رهبری به خبرآنلاین گفته، «مشروح مذاکرات مجلس خبرگان قانون اساسی وجود دارد و ضبط شده است.
محمدعلی ابطحی، فعال اصلاح‌طلب در واکنش به انتقادات حسن روحانی، رئیس‌جمهور از سکوت مدیران ارشد دولت تدبیر و امید برای سایت جماران نوشت: سرزنش انتخاب وزیران که مسئولیت آن فقط با شخص رئیس‌جمهور بود، شاید بی‌فایده باشد.