• چهار شنبه 13 دی 1396
  • الأرْبِعَاء 15 ربیع الثانی 1439
  • 2018 Jan 03

دشمن‌ منتظر فرصت برای‌ ضربه‌زدن بود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز گذشته در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های معظم شهیدان، فرمودند:آنچه مانع دشمن و اعمال دشمنی اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است.

آرزوهایی که با خاک غربال می‌شود

کوره‌‌پز‌خانه‌های تهران، از جاهایی‌ هستند که از ابتدای بودن‌شان تا‌کنون، چشم‌های بسیاری، زندگی در کنار آنها را دیده و دربار‌ه‌اش روایت کرد‌ه‌اند.

ایجاد فضایی در شهر برای گفت‌وشنود

احمد مسجد جامعی:چنانچه امکانات و بستر گفت‌وگو برای بیان نظرات شهروندان فراهم شود، شهرداری و شورا می‌توانند برای این کار  با ایجاد یک مکان امن و مناسب پیشقدم شوند.

سخن گفتن با مردم

شرحی بر لوازم گفت و گوی دولت و ملت در ایران
ضرورت سخن گفتن با مردم، همواره شاه‌بیت سخن سیاستمداران در همه جای جهان است و آنگاه که عرصه تنگ می‌شود با جدیت بیشتر مطرح می‌شود.

آغاز بارش‌های زمستانی

با سپری شدن پاییز گرم و خشک، زمستان برف و باران را مهمان شهرهای ایران کرد
ورود سامانه جدید بارشی به کشور در روزهای گذشته جان دوباره‌ای به ایران داد.

دروغ‌های بزرگ برای تخریب شهرداری

شهردار تهران: اگر ارزیابی منصفانه‌ای از فعالیت‌های شهرداری تهران در 99روز گذشته داشته باشیم، رو سفید هستیم و آنچه از دست ما بر می‌آمده است را برای بهبود شرایط شهر و زندگی شهروندان به انجام رساندیم.

آغاز تولید پوشاک برندهای خارجی در ایران

با گذشت بیش از یک‌سال از ابلاغ و حدود 9‌ماه از اجرایی‌شدن دستورالعمل نحوه ثبت برندهای خارجی پوشاک اعضای اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در نامه‌ای ‌ به محمد شریعتمداری، وزیرصنعت، معدن و تجارت از کندی روند اجرای این دستورالعمل انتقاد کردند.

شاخص‌های اقتصادی شهرهای ناآرام

هسته اعتراض‌هایی که از پنجشنبه گذشته از مشهد شروع شده بود، رفته‌رفته از مراکز استان‌ها به شهرستان‌هایی خزید که کمتر نامی از این شهرستان‌ها شنیده شده است.

روایتگر رنج

مرگ فرزاد درآتش‌سوزی چادر زلزله‌زدگان