۲
چهار شنبه 13 دی 1396
شماره 7287
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دمیدن در احساس نارضایتی

یادداشت
شناختن ماهیت و جنس اعتراض‌های مردمی در ریشه‌یابی عصبانیت مردم عامل مهمی است. به این معنا که باید بیاییم و زمینه‌هایی را که سبب نارضایتی مردم است بشناسیم و به چرایی تحریک‌پذیری آستانه تحمل جمعی از مردم در حدی که آنها را در اعتراض به نارضایتی‌هایشان روانه خیابان‌ها شوند پاسخ دهیم.
ویژه
سخنگوی وزارت خارجه درخصوص اصرار ترامپ به نوشتن توییت‌های مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران گفت: موضعگیری‌های کاملا آشفته و متناقض او نسبت به ایرانیان موضوع جدیدی نیست.
مردم انقلابی ایران اسلامی در پی اغتشاشات اخیر بار دیگر به صحنه می‌آیند؛ راهپیمایی ملت ایران در برخی شهرها امروز و در برخی دیگر نیز روز جمعه برگزار می‌شود.
مجمع روحانیون مبارز در بیانیه‌ای با اشاره به حوادث اخیر اعلام کرد: قوای سه‌گانه صدای ملت را بشنوند.

اعضای کابینه پاسخگوی مردم خواهند بود

سخنگوی دولت: قانون مرز اعتراض و اغتشاش را مشخص کرده است
دولت
سخنگوی دولت:اعضای کابینه در رسانه ملی حاضر خواهند شد و پاسخگوی مردم خواهند بود.
دشمن‌ منتظر فرصت برای‌ ضربه‌زدن بود

دشمن‌ منتظر فرصت برای‌ ضربه‌زدن بود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز گذشته در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های معظم شهیدان، فرمودند:آنچه مانع دشمن و اعمال دشمنی اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است.
هشدار مقامات قضایی به اغتشاشگران
در ارتباط با ناآرامی‌های خیابانی در برخی شهرهای کشور دیروز مقامات قضایی و امنیتی کشور نسبت به ادامه اغتشاش در کشور هشدار دادند.
رسانه
روزنامه «شهروند» در سرمقاله خود با عنوان «دفاع از شکایت شهردار» به شایعه‌پراکنی برخی رسانه‌ها و انتشار اخبار جعلی در ارتباط با سفر شهردار تهران به کیش در جریان زلزله اخیر تهران و در بحبوحه آلودگی شدید هوا پرداخته است.
PDF ایران
کوتاه ایران
ضرورت سخن گفتن با مردم، همواره شاه‌بیت سخن سیاستمداران در همه جای جهان است و آنگاه که عرصه تنگ می‌شود با جدیت بیشتر مطرح می‌شود.