• شنبه 25 آذر 1396
  • السَّبْت 27 ربیع الاول 1439
  • 2017 Dec 16

همچنان‌همشهری شما می‌مانیم

«صبح را با همشهری آغاز کنید» این جمله 25 سال پیش روی تابلوهای شهر نقش بست تا خبر از راه رسیدن روزنامه‌ای جدید را به شهروندان بدهد. روزنامه‌ای که ماموریتش ، تزریق امید و ترویج نشاط به جامعه بود. روزنامه‌ای که می‌خواست با شکل و رنگ جدید و با محتوای متفاوت، با اخبار کوتاه و با نگاه جدید به رویدادها، هر روز صبح به مردم لبخند بزند. اکنون 25 سال از عمر این روزنامه می‌گذرد و در آغاز سال بیست و ششم انتشار، همشهری به دنبال احیای ماموریت اولیه بنیانگذارانش، می‌خواهد همچنان در کنار شما مردم بماند.

سیدحسن‌خمینی: هیچ نظارتی قوی‌تر از افکار عمومی نیست

در آغاز بیست و ششمین سالگرد انتشار روزنامه همشهری مدیرعامل و جمعی از اعضای تحریریه مؤسسه همشهری صبح روز جمعه در جماران حضور یافته و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امامره، با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، یادگار گرامی امام خمینی ره دیدار و گفت‌وگو کردند.

همشهری سرمشق می‌ماند

روزنامه همشهری تحولی در روزنامه‌نگاری ایران بود و الگوی مفهومی و معنایی رسانه را در ایران دگرگون کرد و تعریف دیگری را از روزنامه و روزنامه‌نگاری پیش کشید؛ تحول مفهومی در فرم از حیث شکل، قطع، رنگ و تحول محتوا از منظر روزنامه‌نگاری اجتماعی - شهری.

سالانه 500 هزار سرباز وارد صنعت می‌شوند

در سومین روز از هفته پژوهش، سامانه ملی کارآموزی باهدف تسهیل درجایابی دانشجویان متقاضی دوره‌های کارآموزی در صنعت، با حضور رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس راه‌اندازی شد. طراحی این سامانه براساس تفاهم بین وزارتخانه‌های علوم و صنعت، معدن و تجارت انجام شده که از طرف وزارت علوم، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی مجری طرح است.

کارخانه هفت تپه روشن شد

با توافق صورت گرفته بین اعضای سندیکای کارگران و هیأت‌مدیره کارخانه صنعتی کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه؛ اعتصاب کارگران این کارخانه به پایان رسید

نجفی: تهران را باید به خواسته تهرانی‌ها نزدیک کنیم

همایش «چشم‌انداز شهر تهران در افق برنامه پنج‌ساله سوم» صبح روز پنجشنبه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. این همایش فقط یک نشست عادی نبود بلکه در این مراسم شهردار تهران، رئیس شورای شهر پایتخت، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری و نیز تعداد دیگری از کارشناسان در رشته‌های مختلف نظرات خود را درباره الزامات برنامه‌ سوم شهر تهران که باید درنظر گرفته شود مطرح کردند.

درخواست کاهش عوارض خروج از کشور

بودجه دفاعی ایران چقدر است