25
سه شنبه 1 خرداد 1397
شماره 7390
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

سلام. از یادداشت دیروز بسیار خوب نویسنده و کارگردان توانای سینما، خانم پوران درخشنده تحت عنوان «پیش از آنکه دیر شود» که در زیر آسمان شهر صفحه آخر روزنامه منتشر شده بود تشکر می‌کنیم.
ویژه
یکی از معلولان در روزنامه همشهری مورخ 22اردیبهشت97 گلایه‌ای با این عنوان مطرح کرده بود که: «ورودی‌های بوستان شقایق در بزرگراه ارتش، برای عبور معلولان مناسب نیست و معلولان با سختی فراوان ناچار به تردد از در غربی بوستان می‌شوند.
به‌دنبال کشف جسد مردی میانسال در باغی در تهران، ‌تحقیقات برای کشف راز مرگ او آغاز شده است.
زنی 42ساله کارت عابربانک شوهرش را گرفت و برای خرید مانتوی دخترش از خانه بیرون رفت اما به طرز مرموزی ناپدید شد.
باز هم یک آتش‌نشان فداکار دیگر، ‌جانش را پای وظیفه‌شناسی‌اش گذاشت. در جریان حادثه‌ای غم انگیز، آتش‌نشان مشهدی، دچار سوختگی شدید شد و پس از 19روز جدال با مرگ، درنهایت جانش را از دست داد.
تحقیقات پلیس برای یافتن زن و مردی که پسر 16ماهه‌ای را در حرم امام رضاع ربوده‌اند، با شناسایی تصاویر آنها وارد مرحله تازه‌ای شد.

قاتل ندا بیمار بود، محاکمه برگزار نشد

این دومین مرتبه ای است که متهم به دلیل بیماری از زندان به دادگاه منتقل نشد و محاکمه به تعویق افتاد
پیگیری
درحالی‌که مردم مشهد منتظرند قاتل 41ساله که دختربچه‌ای افغان به نام ندا را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده بود، پای میز محاکمه رفته و مجازات شود اما بیماری قاتل تا حالا 2بار جلسه محاکمه او را به تعویق انداخته است.

90زائر کربلا؛ گروگان هتلدار عراقی

90زائر مشهدی به‌دلیل بدحسابی رئیس کاروانشان با هتلی در کربلا، از سوی مدیر هتل به گروگان گرفته شده‌اند.به گزارش همشهری، چند روز پیش کاروانی 90نفری از زائران عتبات عالیات، مشهد را به مقصد عراق ترک کردند.
هانیه روی پاهایش ایستاد
هانیه روی پاهایش ایستاد
هانیه، دختر فداکاری که به‌خاطر نجات جان خواهر خ0ردسال0ش در زل0زل0ه 7.3ریشتری سرپل‌ذهاب دچار ضایعه نخاعی شده بود، دوباره روی پاهایش ایستاد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
اعضای باند مخوف کلاهبرداری که با راه‌اندازی سایت‌های شرط‌بندی دست به کلاهبرداری 148میلیارد تومانی در سراسر کشور زده بودند، دستگیر شدند.