56
یکشنبه 24 شهریور 1398
شماره 7759
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اتاق مادر و کودک در معابر قزوین ساخته می‌شود

شهری
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اظهار کرد: با بستر‌سازی مناسب شرایط ساخت اتاق مادر و کودک در معابر عمومی و فضاهای شهری قزوین مهیا می‌شود.
اخبار ویژه
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: مباشر و معاونان قتل پسر جوان زنجانی از سوی عوامل پلیس آگاهی این استان دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.
اعضای باند سارقان منزل در عملیات پلیس آگاهی شهرستان تاکستان شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
معاون آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم‌پزشکی اسدآباد از راه‌‌اندازی رشته دندان‌پزشکی در این دانشکده خبر داد.
دهیار روستای اشترمل تویسرکان این روستا را با ۱۶ تعاونی مبل و منبت به‌عنوان روستای نمونه استان همدان معرفی کرد.
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان گفت: باید تعداد کافی اتوبوس برای انتقال زائران اربعین از مرز به استان همدان و از همدان به مناطق تعیین‌شده پیش‌بینی شود.

افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی در همدان

استفاده از سردخانه‌های پیشرفته، راه‌اندازی کارخانه‌های فراوری و واحدهای صنعتی بسته‌بندی از طرح‌های جهاد کشاورزی استان برای کاهش ضایعات است
زراعت
به عقیده برخی از کارشناسان، آن بخش از محصول که در مراحل برداشت به هر دلیلی بلااستفاده یا نامناسب برای بازار فروش باشد، ضایعات تلقی می‌شود چون موجب کاهش کمیت و کیفیت مواد غذایی می‌شود.
گام‌های سریع رونق تولید در قزوین

گام‌های سریع رونق تولید در قزوین

امسال 7 برنامه کشوری برای رونق تولید از جمله توسعه همکاری‌های بین‌المللی صنایع دانش‌بنیان، معادن و رفع موانع تولید به استان‌ها ابلاغ شده است
صنعت، معدن و تجارت اصلی‌ترین موتورهای محرک توسعه اقتصادی استان به حساب می‌آیند. این روزها که وضعیت در همه صنایع و معادن کشور به صورت کج‌دار و مریض در حال گذر است، به نظر می‌رسد این بخش نیازمند گام‌هایی محکم‌ و بدون شعار است.
یکبارمصرف؛ یک عمر بیماری

یکبارمصرف؛ یک عمر بیماری

استفاده از ظروف یکبارمصرف با رنگ روشن و شیشه‌ای برای مواد غذایی داغ موجب آزاد شدن مواد شیمیایی می‌شود
زمانی که برای اولین بار ظروف یکبارمصرف وارد بازارها شد، مردم به خود وعده زندگی سالم‌تر و البته راحت‌تری دادند به گونه‌ای که این ظروف حتی در نذری‌ها و سفره‌های یکایک ایرانی‌ها جای خود را باز کرد.
PDF یکشنبه 24 شهریور 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
شهردار زنجان از ساخت 2 ایستگاه جدید آتش‌نشانی در زنجان خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها در گلشهر و در نجف‌آباد در حال ساخت است و پیشرفت ایستگاه آتش‌نشانی گلشهر خوب بوده است.
عملیات تعریض مسیر ارتباطی بویین‌زهرا 0 دانسفهان به رحیم‌آباد که راه ارتباطی استان‌های مرکزی، البرز و تهران را به غرب کشور تسهیل می‌کند، به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.
رئیس اتحادیه خیاطان همدان از افزایش قیمت پارچه خبر داد و گفت: امسال قیمت پارچه‌های تولید داخل با 3 برابر رشد عرضه شده و افزایش قیمت تولید لباس فرم مدارس به این علت بوده است.