55
یکشنبه 24 شهریور 1398
شماره 7759
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پرداخت عوارض نوسازی مساجد شیراز از بودجه شهرداری

این سو و آن سوی استان
اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با پرداخت عوارض نوسازی مساجد و اماکن مقدس مذهبی از ماده ۱۷ بودجه شهرداری موافقت کردند.
اخبار ویژه
معاون شهرسازی و معماری شهردار شیراز گفت: طراحی بوستان امداد، نجات و اطفای حریق در شهرک والفجر شیراز به پایان رسیده است.
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر گفت: صیادان این استان موفق شدند در مدت ۵۳ روز مهلت 1۴۳۸ تن میگو از آب‌های خلیج‌فارس صید کنند.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از ایجاد کمربند سبز در ۵۲ کیلومتر از مرز زمین‌های ملی و مستثنیات این استان خبر داد
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه پاییزه در شهر یاسوج برپا شد
مدیر کل کمیته امداد امام خمینیره استان بوشهر از ساخت بیش از ‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد خبر داد
مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی ‌گفت: ماه گذشته صادرات غیرنفتی از پارس جنوبی به 6/1 میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشت.
مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش گچساران گفت: براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی شهرستان گچساران ۲ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از استقبال خوب مردم این استان از هنر هفتم خبر داده

راهسازی‌گران در کهگیلویه و بویراحمد

توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد به گونه‌ای است که با هزینه یک کیلومتر راهسازی دراین استان می‌توان4 کیلومتر راهسازی در استا‌ن‌های دیگر داشت
اخبار استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل توپوگرافی کوهستانی، هزینه راهسازی در این استان چند برابر دیگر استان‌هاست.
«آب‌فروشی» در فارس‌

«آب‌فروشی» در فارس‌

استاندار فارس با تامین حداکثر 40 میلیون متر مکعب آب برای تامین حقابه بختگان موافقت کرد و آبان‌ماه برای رهاسازی آب به بختگان اقدام می‌شود
موضوع آب این روزها یکی از اولویت‌های استان فارس به حساب می‌آید تا جایی که برای تعیین تکلیف برخی پروژه‌های منابع طبیعی این استان جلسه‌ای تشکیل شد.
یاسوج صاحب سایت زباله می‌شود

یاسوج صاحب سایت زباله می‌شود

شهردار یاسوج: طراحی سوله سایت زباله دوپشته دشت ‌روم در دستور کار قرار گرفته و زیرسازی و آسفالت برای احداث کارخانه کمپوست در این منطقه نیز در دست اقدام است
پس از کش و قوس‌های فراوان و با پیگیری‌های مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی، اجرای سایت زباله دوپشته دشت‌ روم در شهر یاسوج به طور جدی در دستور کار قرار گرفت
اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در بوشهر
اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در بوشهر
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان در این استان با حضور بازرسان اجرایی شد.
کیفیت پایین نان در کهگیلویه و بویراحمد
کیفیت پایین نان در کهگیلویه و بویراحمد
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که امروزه مردم در بسیاری از نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد، به‌ویژه در شهر یاسوج با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، پخت نان بی‌کیفیت است که موجب گلایه‌ شده است.
PDF یکشنبه 24 شهریور 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیر و کارزین از آغاز ساماندهی کاشت محصول گوجه‌فرنگی بهاره مطابق با الگوی کشت و سقف سطوح ابلاغی در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.
رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی گفت: با همکاری مسئولان و سازمان امور مالیاتی کشور 7 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های شهری قلعه رئیسی جذب شد
فرماندار داراب گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، مدارس از لحاظ کیفیت وسایل سرمایشی و گرمایشی در شرایط مساعدی به سر می‌برند و بخاری‌های نفتی به طور کامل از مدارس جمع می‌شوند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: موزه منطقه‌ای خلیج فارس بوشهر به امکانات و تاسیسات لازم برای نگهداری اشیای تاریخی مجهز شده است و تا دهه فجر امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.
عملیات ساختمان بیمه سلامت شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اجرا شد.