56
شنبه 23 شهریور 1398
شماره 7758
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همدان؛ میزبان نوجوانان فوتبال آسیا

فوتبال
شهر همدان این روزها در تدارک آماده‌سازی برای میزبانی دور مقدماتی فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال آسیاست
اخبار ویژه
شانزدهمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی اوپن ابن‌سینای همدان عصر پنج‌شنبه با رقابت ۴۴۰ شطرنج‌باز ایرانی و خارجی در سالن ۶ هزار نفری انقلاب این شهر آغاز شد.
۲۵۲ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در سال جاری اختصاص یافت.
تالاب الله‌آباد واقع در جنوب شرقی استان قزوین که پس از چندین سال اوایل امسال و در پی بارندگی‌های قابل توجه و رهاسازی بخشی از سرریز آب سد طالقان دوباره جان گرفته بود، این روزها دوباره خشک شده است.
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در سال‌های اخیر 707 رشته قنات همدان احیا شده‌ و به چرخه انتفاع بازگشته است.
سینا کریمیان رکاب‌زن همدانی موفق به کسب ۲ مدال آسیایی شد.

جامه ناهمگونی بر تن سازه‌های شهر

یک جامعه‌شناس: آشفتگی سیما و منظر شهری یکی از عوامل تاثیرگذار در افسردگی شهروندان قزوینی است
شهری
سیما و منظر شهری مناسب یکی از نیاز‌های اولیه هر انسان در محیط شهری محسوب می‌شود؛ موضوعی که در قزوین چندان رعایت نمی‌شود.
مدیریت زباله در ملایر

مدیریت زباله در ملایر

مردم می‌توانند پسماندهای خود را درِ منزل یا با مراجعه به غرفه‌های تعیین‌شده تحویل شهرداری بدهند و در مقابل وجه نقد یا کالا دریافت کنند
پس از مدت‌ها انتظار یکی از مهم‌ترین رویدادهای زیست‌محیطی شهر ملایر با عنوان طرح تفکیک پسماندها از مبدا به همت شهرداری ملایر و با مشارکت بخش خصوصی اجرا شد.
بهورزان در خط مقدم خدمات سلامت

بهورزان در خط مقدم خدمات سلامت

افزایش امید به زندگی و کنترل بیماری‌های واگیردار و غیرواگیر فقط بخشی از دستاوردهای بهورزان در نظام سلامت است
بهورزان شاغل در خانه‌های بهداشت روستایی به عنوان سربازان خط مقدم خدمات‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدون هیچ چشمداشتی در مناطق محروم فعالیت می‌کنند.
PDF شنبه 23 شهریور 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اقلام پرمصرف ویژه فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس طبق روال سال‌های گذشته تا دهم مهر در این استان اجرا می‌شود.
تاکنون ۸۵ درصد بهای گندم خریداری‌شده از کشاورزان زنجانی از سوی بانک کشاورزی این استان پرداخت شده است و ۱۵ درصد باقیمانده نیز به تدریج و پس از طی مراحل لازم پرداخت خواهد شد.