56
شنبه 19 مرداد 1398
شماره 7732
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کلاس‌های تابستانی ارزان در قزوین

ساکنان نواحی شهری کم‌برخوردار از 50 درصد تخفیف کلاس‌های اوقات فراغت برخوردار می‌شوند
اجتماعی
این روزها بحث اوقات فراغت و کلاس‌های تابستانی داغ است. نهادهای مختلف از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری‌ها برنامه‌های مختلفی در این زمینه تدارک دیده‌اند، اما مردم از توزیع نامتناسب این کلاس‌ها و هزینه‌های آن گلایه دارند.
اخبار ویژه
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: اجرای کامل پروژه گردشگری گاوازنگ برای شهر زنجان نیازی مبرم است و باعث رونق گردشگری و اقتصاد شهر زنجان می‌شود.
عملیات اجرایی 3 طرح راهسازی استان قزوین در صورت تخصیص اعتبار تکمیل می‌شود و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس شورای اسلامی استان زنجان گفت: شرکت پیشگامان فن‌اندیش برنده مناقصه سبزه‌میدان شد.
۳۷۰ طرح اشتغال روستایی ویژه دستگاه‌های حمایتی در قزوین ۱۴۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد: شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف را در همدان بیش از 289 میلیون ریال جریمه کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت
7 هزار واحد مسکونی در قالب طرح‌های اقدام ملی مسکن، بازآفرینی شهری و مشارکتی در دست ساخت است و با برطرف شدن موانع به عملیات ساخت آنها سرعت داده می‌شود.

از مهارت‌آموزی تا رونق اشتغال

مراکز فنی‌وحرفه‌ای زنجان تلاش می‌کنند مشکل نبود مهارت را که یکی از عوامل اصلی بیکاری است، برطرف کنند
اشتغال
امروزه بیکاری یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است. در این بین مهارت‌آموزی با رویکرد کارآفرینی در مراکز فنی‌وحرفه‌ای می‌تواند در کنار آموزش‌های تئوری دانشگاه‌ها به نوعی هدایت‌کننده نیروی جوان و باانگیزه به طرف چرخه تولید و در نهایت پویایی اقتصاد کشور باشد.
هنرمندانی که چوب را گره می‌زنند

هنرمندانی که چوب را گره می‌زنند

استاد مرواربافی: راه‌اندازی شهرک مرواربافی در ملایر برای راه پیدا کردن به بازارهای جهانی ضروری است
شهرستان ملایر دومین شهر استان همدان است که این روزها ظرفیت‌هایش باعث شده نام این شهرستان در کشور و حتی جهان پرآوازه شود.
تعیین تکلیف پسماند روی در زنجان

تعیین تکلیف پسماند روی در زنجان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان این‌که نزدیک به ۶ میلیون تن پسماند روی در زنجان وجود دارد، گفت: این پسماند‌ها به‌ زودی تعیین تکلیف می‌شوند.
PDF شنبه 19 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
در سال‌های اخیر اقبال به دریافت خدمات روان‌شناختی افزایش چشمگیری داشته است و کم‌کم به سمتی می‌رویم که مراجعه به روان‌شناس نشان‌دهنده توسعه افتگی و پختگی اعضای جامعه است.
در عصر حاضر عرصه خبرنگاری چالش‌ها و مشکلات متعددی دارد و در این میان تیغ تیز فضای مجازی بر گلوی این حرفه قرار گرفته و نفس‌های آن را به شماره انداخته است.
مراسم رونمایی از کتاب «یکی از هزاران» نوشته استاد علیرضا ذکاوتی قراگوزلو، پژوهشگر همدانی، عصر پنج‌شنبه در دفتر هفته‌نامه همدان‌نامه برگزار شد.