56
شنبه 1 تیر 1398
شماره 7691
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تشکیل کارگروه ایمنی بازار

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: کارگروه ایمنی بازار بزرگ و تاریخی زنجان با هدف پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه و ارتقای سطح ایمنی این محل تشکیل می‌شود.
اخبار ویژه
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی مانع پیشرفت و توسعه روزافزون دانشگاه‌های کشور نشده است.
فاز نخست یک واحد صنعتی تولیدکننده انواع شیرینی و بیسکوییت با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در شهرک صنعتی کاسپین قزوین به بهره‌برداری رسید.
حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی سالانه در حالی جان هزاران نفر را روی کره خاکی می‌گیرد و سبب خسارات سنگین و جبران‌ناپذیری می‌شود که در وقوع برخی از آنها می‌توان رد پای انسان‌ را مشاهده کرد.
معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: مجموع کل اعتبارات استان از جمله اعتبارات استانی، ارتقا و توازن نفت 27/0 درصد مالیات بر ارزش افزوده، ملی و ملیِ استانی شده است
استاندار قزوین گفت: تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی باید با اولویت سرمایه ثابت پرداخت شود تا بتوانیم مشکلات اشتغال را رفع کنیم و رونق تولید را محقق سازیم.

بلندترین برج مراقبت کشور در همدان

وزیر راه و شهرسازی: مردم همدان از سفرهای هوایی استقبال بیشتری داشته باشند تا پروازهای بیشتری در فرودگاه این شهر انجام‌ شود
گزارش
وزیر راه و شهرسازی روز پنج‌شنبه در سفری یک‌روزه به استان همدان از پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های این استان بازدید کرد و چند افتتاح و کلنگ‌زنی هم داشت.
سرنوشت نامعلوم ساخت مترو قزوین _ هشتگرد

سرنوشت نامعلوم ساخت مترو قزوین _ هشتگرد

مسئولان استان از ضرورت توسعه خطوط ریلی قزوین می‌گویند
ساخت مترو قطار حومه‌ای قزوین 0 هشتگرد که سال‌ها از طرح آن می‌گذرد آینده نامشخصی دارد و اجرای آن در گرو مشخص شدن وضعیت سودآور بودن پروژه و تامین هزینه‌های مالی آن توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است. ‌

مجوزهای سرمایه‌گذاری در زنجان یک‌روزه صادر می‌شود

اقتصادی
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان زنجان یک‌روزه صادر می‌شود.
PDF شنبه 1 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: به ۴۸ هزار و ۷۵۸ پرونده در شوراهای حل اختلاف زنجان رسیدگی شده است.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: اعضای ‌باند حفاری غیرمجاز در شهر تاریخی سلطانیه دستگیر شدند.
رئیس شورای اسلامی استان زنجان گفت: اختیارات شوراها متناسب با وظایف و مسئولیت‌های شورایی نیست.