54
دو شنبه 31 تیر 1398
شماره 7716
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقشه راه توسعه شهری اصفهان

در استان اصفهان
شهردار اصفهان گفت: با تدوین برنامه جامع شهر به دنبال تعیین سیاست‌های کلان توسعه شهر در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، زیست‌محیطی و... بر اساس مشارکت مردم و رسیدن به اجماع همگانی هستیم.
اخبار ویژه
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در چند روز اخیر دستورالعمل شست‌وشوی درختان شهر با آب و صابون مخصوص اجرا شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از آماده شدن هزار تن گوشت مرغ برای عرضه به بازار مصرف در این استان خبر داد.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روز دوشنبه وزش باد شدید و به دنبال آن خیزش گرد و خاک محلی به ناسالم شدن هوای استان منجر می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اسکان ۳۴ هزار مسافر در مدارس چهارمحال و بختیاری در تابستان سال جاری خبر داد.
معاون پژوهش و برنامه‌‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: ۹۲۸ نفر بازمانده از تحصیل در استان وجود دارند که اسامی آنها با کد ملی، آدرس و تلفن در اداره کل ثبت احوال ثبت شده و قابل پیگیری است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد به افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب از سوی شهروندان این استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ خبر داد و آن را زنگ خطری برای کم‌آبی این مایه حیات در استان دانست.

برق ارزان در قلاب ماینرها

فارم‌های ماینر در نجف‌آباد، مبارکه و شهرک صنعتی اشترجان شناسایی شده است/ فعالیت دستگاه‌های ماینر برای تولید ارز دیجیتال هدررفت انرژی برق شهری و صنعتی را به همراه دارد
فناوری
فرقی نمی‌کند «بیت‌کوین» را پول اینترنتی، ارز رمز و یا ارز مجازی بنامیم؛ هرچه باشد کاسبی وسوسه‌کننده‌ای به نام استخراج بیت‌کوین به راه افتاده است
افزایش دوبرابری اعتبار طرح‌های آبخیزداری

افزایش دوبرابری اعتبار طرح‌های آبخیزداری

اعتبار اختصاص یافته به استان در 3 بخش مکانیک، بیومکانیک و بیولوژیک هزینه می‌شود
ابتدای فروردین‌ امسال بارش‌های سیل‌آسا و وقوع سیل در برخی استان‌های کشور موجب خسارت‌های سنگین به ساختمان‌ها، تاسیسات زیرساختی، باغ‌ها و مزارع کشاورزی شد؛ خسارت‌هایی که با اجرای طرح‌های آبخیزداری

افتتاح جاده سلامت در منطقه 11  اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: جاده سلامت با عنوان «فعال باش اصفهان» برای نخستین بار در منطقه ۱۱ شهرداری در راستای پایش سلامتی ساکنان این منطقه افتتاح شد.
برخورد قانونی با 9 هزار مسافربر شخصی متخلف
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در 3 ماه نخست سال جاری بازرسان با همکاری پلیس راهور با ۹ هزار راننده متخلف خودرو و مسافربر شخصی برخورد قانونی انجام داده‌اند.

ساخت مرکز معاینه فنی سبک در میدان میوه و تره‌بار

در استان
مدیرعامل سازمان حمل ‌و ‌نقل بار و کالای درون‌شهری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در حوزه حمل بار درصدد احداث مرکز معاینه فنی سبک در میدان میوه و تره‌بار برای خودروهای باری سبک است.

مدیریت واحد برای منطقه امیر چخماق

از میان خبرها
شهردار یزد با بیان این‌که میدان تاریخی امیرچخماق به صورت مدیریت واحد اداره خواهد شد گفت: در المان‌های شهری باید هویت شهر یزد دیده شود.
PDF دوشنبه 31 تیر 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
مخترع دستگاه بوجاری و بزرگ‌ترین صادرکننده ماشین‌آلات کشاورزی کشور گفت: این واحد صنعتی از ابتدای امسال تاکنون 154 دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی تولید و روانه بازار مصرف کرده است.
مسئول هماهنگ‌کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای دختر 9 ساله شهرکردی به 3 بیمار نیازمند جان دوباره بخشید.
معاون بهبود امور گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: محصول گندم تولیدی امسال این استان نسبت به پارسال مرغوب‌تر و ۲۰ درصد افزایش تولید دارد.