54
دو شنبه 31 تیر 1398
شماره 7716
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

امید به ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی

یادداشت
البرز که به دلیل مهاجرپذیری و وجود اقوام مختلف از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی «ایران کوچک» لقب گرفته است، سال 89 با مساحت 5800 کیلومتر و جمعیتی حدود 3 میلیون نفر به عنوان سی و یکمین استان کشور شناخته شد.
اخبار ویژه
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان این‌که پلیس باید برای هدایت عابران پیاده و خودروها در مسیرهای خاص، از روش‌های مناسب‌تری جز استقرار نیوجرسی استفاده کند گفت: وجود این نیوجرسی‌ها گاه برای مردم خطرساز می‌شود.
باشگاه فوتبال البرز شهرجدید هشتگرد از سال ۸۷ کار خود را در تمامی رده‌های سنی در استان البرز آغاز کرده و از سال ۹۱ تاکنون هر سال به عنوان نماینده استان در یکی از رده‌ها در مسابقات کشوری حضور داشته است.
این روزها فیلم کوتاه 19دقیقه‌ای «نوازنده» به کارگردانی «محسن مهری‌دروی» کارگردان و نویسنده البرزی مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته و آماده اکران شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای استان 8 الی 11 مرداد در سالن نمایشگاهی در پارک شهید چمران کرج برگزار می‌شود.
خبری از ضرب و شتم یک طلبه به دلیل امر به معروف و نهی از منکر در فردیس منتشر شد که در ابتدا تکذیب شد، اما دقایقی بعد فرماندار فردیس در گفت‌وگو با ایسنا آن را تأیید و در خصوص آن توضیحاتی ارائه کرد.
استاندار البرز گفت: در سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری به استان چندین پروژه با اعتباری قریب به 1400 میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

بزرگراه شمالی روی دست‌انداز معارض‌ها

معاون شهردار کرج: در مسیر اجرای این پروژه با نزدیک به 30 معارض ملکی مواجهیم
شهری
مهاجرپذیری البرز، افزایش بی‌رویه جمعیت و از طرفی نزدیکی آن به پایتخت موجب شده است تا کلان‌شهر کرج به عنوان مرکز استان درگیر گره‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی از جمله اتوبان‌های کرج- تهران و کرج- قزوین باشد.
گلایه از بد مصرفی آب در البرز

گلایه از بد مصرفی آب در البرز

مدیرعامل آبفا: با افزایش گرمای هوا در چند هفته اخیر شاهد بالا رفتن پیک مصرف آب در اکثر مناطق استان بوده‌ایم
مدیرعامل شرکت آبفای البرز گفت: مردم از بدمصرفی آب خودداری کنند تا بتوانیم فصل گرم سال را بدون مشکل خاصی پشت سر بگذاریم.
مترو در هفته دولت به شهر جدید هشتگرد می‌رسد

مترو در هفته دولت به شهر جدید هشتگرد می‌رسد

فرماندار ساوجبلاغ از تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه ملی گلشهر- شهرجدید هشتگرد خبر داد
فرماندار ساوجبلاغ از تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل توازن برای تکمیل پروژه مترو گلشهر- شهرجدید هشتگرد خبر داد.
PDF دوشنبه 31 تیر 1398
کوتاه البرز
نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تاکنون 7 بار مزایده برای فروش بیمارستان امام خمینیره برگزار شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است گفت: در‌آخرین کارشناسی، این بیمارستان 258 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: 28 هزار لیتر فراورده نفتی خارج از شبکه گازوئیل به ارزش تقریبی 140 میلیون ریال در یک تریلر تانکردار در اشتهارد کشف شد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آماده‌باش مسئولان و ناظران فضای سبز به دلیل گرما و افزایش بی‌سابقه دما خبر داد.