54
چهار شنبه 27 شهریور 1398
شماره 7762
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ماجرای چادرنشین‌های پروژه همت

مدیر پروژه اتوبان شمالی: طبق قانون، شهرداری باید منازل غیر مجاز در مسیر پروژه همت  را از مالکین خلع و از آنها جریمه هم دریافت می‌کرد
جامعه
در حاشیه مسیر پروژه مهم همت در منطقه 8 کرج، 3 خانواده چادرنشین زندگی می‌کنند که در شبکه‌های مجازی ادعا شده است به دلیل قرار گرفتن خانه‌های آنها در مسیر پروژه، این خانه‌ها تخریب شده و این 3 خانواده مجبور به چادرنشینی در محل خانه‌های تخریب‌شده خود شده‌اند.
اخبار ویژه
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی البرز گفت: ۸۷۵ هکتار زمین مستعد کشت گلخانه‌ای در استان شناسایی شده است.
۲۵ هزار دانش‌آموز نیازمند توسط کمیته امداد امام خمینیره البرز در استان شناسایی شدند.
با رفع موانع و ایجاد بسترهای رونق تولید در ۱۰ واحد تولیدی در اشتهارد، چرخ اقتصادی این شهرستان با شتاب بیشتری به حرکت درآمد.
عضو شورای شهر کرج بر ضرورت افزایش تعداد سطل‌های زباله مکانیزه در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر تاکید کرد. به گزارش ایسنا، «فریده بزنی بیرانوند» با اشاره به لزوم ساماندهی وضعیت مرکز دفن زباله حلقه‌دره اظهار کرد: روزانه 1500 تن زباله در استان تولید و به مرکز دفن زباله حلقه‌دره منتقل می‌شود.
استاندار البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۰۰ میلیون دلار صادرات از البرز به ثبت رسیده است.

منابع آبی استان گرفتار چاه‌های غیرمجاز

از 11هزار و 450 حلقه چاه غیرمجاز در استان، 7490 حلقه در بخش کشاورزی و  3002 حلقه در بخش صنعت و خدمات  است
منابع
خشکسالی‌ و مشکلات مربوط به کمبود آب در سال‌های اخیر یک پدیده عمومی در کل کشور شده و با توجه به این‌که کشاورزی پرمصرف‌ترین بخش است، تغییراتی در روش‌های تولید و پرورش این بخش و همچنین نظارت بیشتر در خصوص چاه‌های غیرمجاز به عنوان راهکار ارائه شده و به اجرا درآمده است.
واحد‌های صنفی بدون پروانه، شناسایی می‌شوند

واحد‌های صنفی بدون پروانه، شناسایی می‌شوند

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز: براساس آمارها و بررسی‌های میدانی، بیشتر تخلفات ثبت‌شده مربوط به واحدهای بدون مجوز و پروانه کسب است
رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: نصب اتیکت بر روی تمامی اجناس یک الزام قانونی است و نصب نکردن آن تخلف محسوب می‌شود.
کارنامه درخشان بانوی وزنه‌بردار

کارنامه درخشان بانوی وزنه‌بردار

بانوى وزنه‌بردار البرزی: با توجه به این‌که فقط ٥ ماه است وارد رشته وزنه‌بردارى شده‌ام در رده سنى بزرگسالان ٥ مدال طلا و نقره کسب کرده‌ام
وقتى از رشته وزنه‌بردارى حرفی به زبان مى‌آید، نام‌هاى آشناى متعددى که از قهرمانان این رشته هستند، در ذهن تداعى مى‌شود، اما در این میان هستند بانوانى که با تمام تلاش و با استعدادى ویژه از دوران نوجوانى به این رشته علاقه داشته و به مقام‌هاى متعددى دست یافته‌اند.
PDF چهارشنبه 27 شهریور 1398
کوتاه البرز
شهردار کرج با بیان این‌که قراردادهای سفیدامضا در شرکت‌های پیمانکاری شهرداری کرج کم است، گفت: تلاش می‌کنیم قراردادهای سفیدامضا را در شرکت‌ها از بین ببریم. به گزارش تسنیم، «علی‌اصغر کمالی‌زاده» اظهار کرد: ساخت‌و‌ساز غیرمجاز تنها در کرج نیست و معضلی است که در سنوات قبل هم وجود داشته است.
رئیس شورای شهر فردیس در خصوص تشکیل نشدن جلسات شورای شهر در روزهای اخیر گفت: 3 جلسه شورای شهر به دلیل غیبت چند نفر از اعضا برگزار نشد.
طرح نظم‌بخشی به ایاب و ذهاب مدارس در شروع سال تحصیلی جدید با کمک دانش‌آموزان و اولیا در استان البرز اجرا می‌شود.