• چهار شنبه 27 شهریور 1398
  • الأرْبِعَاء 18 محرم 1441
  • 2019 Sep 18

یکصدایی مسئولان

اگر آمریکابه معاهده هسته‌ای بازگشت، می‌تواند در‌جمع کشورهای عضو معاهده با ایران صحبت کند
جزئیات برق‌گرفتگی و مرگ عماد شش‌ساله در ورزشگاه آزادی

معمای داربست‌ مرگ

تلخ بود و دردناک؛ خبر مرگ عمادکوچولو در ورزشگاه آزادی؛ آن‌هم در روزهایی که هنوز خبر تلخ خودسوزی سحر خدایاری و جنجال آن از ذهن‌‌ها پاک نشده است.

صدای واحد

موضوع گفت‌وگو با آمریکا مسئله جدیدی نیست و عمری تقریبا 40ساله در انقلاب دارد. از همان ابتدا درباره مذاکره با آمریکا 2نظر در بین دیپلمات‌ها و مسئولان جمهوری اسلامی وجود داشت.

شهیدان، متعلق به همه مردم هستند، نه جناحی خاص

نام زیبا و مقدس شهدا همواره بر تارک کوچه‌، گذرگاه و خیابان‌ها و هر کوی و برزنی در این سرزمین مقتدر نقش بسته‌است و به‌قول آن پیر فرزانه، رهبرکبیر انقلاب«رحمت خداوند بر همه شهیدان و رضوان و مغفرت حق بر ارواح مطهرشان که جوار قرب او را برگزیدند و سرافراز و مشتاق به سوی جایگاه مخصوص‌شان در پیشگاه رب خویش شتافتند».

مذاکره ایران و آمریکا داستانی مکرر و نافرجام

تقریبا هر ساله در آستانه سفر رئیس‌جمهور به نیویورک برای شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد، حدس‌ها و بحث‌ها درخصوص احتمال دیدار مقامات ایران و آمریکا در حاشیه این نشست به نقل محافل خبری دنیا مبدل می‌شود.

الزام اصناف به نصب کارتخوان های مالیاتی

اگر تا دیروز همه مدافع نصب کارتخوان در مطب پزشکان بودند و از مالیات‌گریزی پزشکان گلایه داشتند، حالا که فرمان جمع شدن کارتخوان‌‌های قدیمی و جایگزینی کارتخوان‌های مالیاتی صادر شده، انتظار می‌رود برخی اصناف دست به مقاومت بزنند. اما آیا این مقاومت نتیجه می‌دهد؟ رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی و تصمیم‌گیری در سازمان، با حضور نمایندگان اتاق اصناف و وزارت صنعت و سایر مراجع و تشکل‌های صنفی و حرفه‌ای ذیربط، از تعیین فهرست نهایی صاحبان مشاغل مشمول نصب سامانه صندوق فروش خبر داد.

آنتن‌ها تکان نمی‌خورد

2سال پیش بود که زمزمه‌های رفتن عبدالعلی علی‌عسگری از صداوسیما به گوش رسید؛ مدیری که بعد از محمد سرافراز و مدیریت کوتاهش، سکان رسانه ملی را به‌دست گرفت.

وداع با دبیر هفته کتاب

محسن رضایی، دبیر 8 دوره هفته کتاب، درگذشت.

دغدغه‌های فراموش‌شده میراث