22
شنبه 14 مهر 1397
شماره 7496
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استفاده از صندلی کودک در خودروها اجباری می‌شود

راهور
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه طبق آمار 8درصد جان‌باختگان سوانح رانندگی کودکان هستند، گفت: به همین علت با هماهنگی سایر دستگاه‌ها درصدد اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودروها هستیم.
ویژه
هزینه ثبت‌نام اربعین به تاثیر از نوسانات نرخ ارز، کاهش یافت و قیمت آن به ۳۷۱ هزار و ۸۸۰ تومان رسید.
«گرانی عوارض و لوازم یدکی»، «فقدان بیمه‌های مناسب» و «تعیین کرایه‌های بار منصفانه» دست‌اندازهایی هستند که برخی از رانندگان «خوش‌رکاب» جاده‌های ایران، از جابه‌جایی باراز بنادر و باراندازهای کشور طفره می‌روند.
صادق زیباکلام، علی دایی و برخی دیگر از چهره‌های سرشناس در روزهای اخیر تصویری از یک احضاریه را منتشر کرده‌اند که از آنان خواسته شده تا برای ارائه پاره‌ای از توضیحات در مورد چگونگی و میزان جمع‌آوری کمک‌های مردمی در زمان زمین‌لرزه سرپل‌ذهاب، به مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا مراجعه کنند؛
2کولبر از مشکلات‌شان و وعده‌های دولت که عملی نشده است به همشهری می‌گویند

نان به نرخ جان

گزارش
کشته‌شدن کولبران در مناطق مرزی و روی مین رفتن آنها در سال‌های گذشته و هزاران مشکل دیگر که با آن دست به گریبان هستند، آنقدر تکرار شده که بیم آن می‌رود حساسیت روی جان این کارگران زحمتکش در مسئولان کمرنگ و کمرنگ‌تر شود.

بیشتر فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران می‌خواهند کارآفرین شوند

رئیس دانشگاه تهران گفت: نخبه‌های دانشگاه تهران بیشتر در کارآفرینی جریان‌سازی‌ می‌کنند تا اینکه بخواهند جایی استخدام شوند.
واکنش بطحائی به حادثه حمله به 2معلم در خراسان
وزیر آموزش و پرورش به حادثه حمله به 2معلم در مدرسه‌ای در خراسان جنوبی که در هفته گذشته اتفاق افتاد واکنش نشان داد.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
ایراد اساسی دیگری که در رأی کمیسیون ماده16 در خصوص رأی‌صادره برای آقای مجید خنیاب، جانباز و رزمنده دفاع مقدس، وجود دارد استناد به بندح ماده124 قانون استخدام کشوری است.