22
شنبه 23 تیر 1397
شماره 7429
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
چه‌کسی مسئول پخش فیلم اعترافات دختر 17ساله در تلویزیون به‌دلیل انتشار تصاویرش در اینستاگرام است؟ اصلا کدام نهاد انتظامی و قضایی او را دستگیر کرده است؟
درحالی‌که گزارش‌های میدانی همشهری و تماس‌های مردم نشان از گران شدن و کمیاب شدن بخشی از داروها دارد، سخنگوی وزارت بهداشت درباره تأثیر نوسانات قیمت ارز روی قیمت دارو و تجهیزات پزشکی گفت: از نظر ما و طبق سیاستگذاری دولت، نوسانات قیمت ارز هیچ تأثیری در حوزه دارو ندارد، غیراز همان افزایش قیمت سالانه که کمتر از تورم و 9درصد بوده است.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تشکیل «پرونده خدمات اجتماعی خانوارهای ایرانی» برای نخستین‌بار در کشور خبر داد و گفت: براساس این طرح که پایلوت آن از شهریور‌ماه در اسلامشهر آغاز می‌شود، کارشناسان بهزیستی با مراجعه به درمنازل، اطلاعات مربوطه را ثبت و با اجرای سیستم ارجاع، نیازمندان بنابر نیازشان به دستگاه‌های حمایتی و بهداشتی معرفی می‌شوند.
نوجوانان دهه 80 در گفت‌وگو با همشهری از‌خواسته‌ها و دیدگاه‌هایشان نسبت به آینده می‌گویند

نسل خارج از متن

گزارش
حرف را در دهانشان مزه‌مزه نمی‌کنند. گاهی خیلی تند در مقابل یک پرسش گارد می‌گیرند و رک، پاسخی تحویل می‌دهند.
زائران حج از اقدامات حساسیت‌زا نزد سعودی‌ها پرهیز کنند

زائران حج از اقدامات حساسیت‌زا نزد سعودی‌ها پرهیز کنند

در آستانه اعزام حجاج ایرانی به مراسم حج، مدیرکل حراست سازمان حج گفت: زائران نباید نسبت به موضوعاتی نظیر انگشت‌نگاری یا تصویربرداری در فرودگاه‌های مقصد حساسیت نشان دهند؛
آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی
آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی
ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی از شنبه ۲۳ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
علاوه بر سهمیه‌های استخدامی که به آن اشاره کردیم، موضوع تثبیت موقعیت شغلی ایثارگران در قوانین و مقررات پیش‌بینی شده است.