08
چهار شنبه 18 تیر 1399
شماره 7982
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اسرار تیمی که می‌خواهد قهرمان شود

7 نکته در مورد پرسپولیس در فاصله 7هفته به پایان لیگ‌برتر
در شرایطی که تنها 7 هفته به پایان مسابقات پرماجرای لیگ نوزدهم باقی مانده، پرسپولیس با فاصله 12امتیازی از رقبا شانس اصلی قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رود. با این مقدمه بد نیست 7 نکته را در مورد حال و هوای این روزهای پرسپولیس بخوانید:
ویژه
استقلال این اواخر نتایج خوبی نگرفته و مشکلات جانبی زیادی هم داشته است.
یک معاوضه تقریبا پایاپای بین یوونتوس و بارسلونا صورت گرفته و قرار شده پیانیچ به علاوه یک بازیکن آکادمی یووه به جای آرتور ملو به بارسا بروند و پولی هم جابه‌جا نشده اما 2 باشگاه دیگر از محل این معاوضه سود برده‌اند.
شورای نگهبان اساسنامه کمیته ملی المپیک را تأیید نکرد.
کشمکش‌ها بین فدراسیون سوارکاری و وزارت جهادکشاورزی ادامه دارد.

حکم کالدرون آمد؛ 17میلیارد تومان

پرسپولیس بابت تصمیم عجیب مدیرعامل وقت خود باید 27میلیارد تومان ضرر بدهد
حکم فیفا درخصوص پرونده گابریل کالدرون با باشگاه پرسپولیس اعلام شد و سرخپوشان باید 745هزار دلار برای تسویه‌حساب با این سرمربی آرژانتینی پرداخت کنند.
میلان، لیورپول می‌شود

میلان، لیورپول می‌شود

انتخاب رانگنیک آلمانی به‌عنوان سرمربی میلان در آستانه بازی مهم امشب با یوونتوس
شب گذشته و درواقع ساعت 15دقیقه بامداد یک دیدار جذاب بین میلان و یوونتوس برگزار شد که با توجه به بازگشت زلاتان به ترکیب میلان و افزایش احتمال قهرمانی یووه در این فصل حساسیت‌هایی در بر داشت.
عالیشاه: سرمربی از من راضی است
به‌خاطر رعایت پروتکل سمت رسن نرفتم
امید عالیشاه در بازی مقابل پیکان از ابتدا درون زمین قرار گرفت اما با وجود دوندگی فراوان نتوانست آنچنان که باید خودش را نشان دهد و در نهایت در نیمه دوم تعویض شد.

فرشاد احمدزاده: با حرف من و بقیه لیگ تعطیل نمی‌شود

گفت‌وگو
فرشاد احمدزاده، هافبک سابق پرسپولیس این روزها به‌خوبی توانسته در ترکیب فولاد جا بیفتد و نقش مهمی در نتایج تیمش داشته باشد. فرشاد این هفته یکی از 2گل فولاد را مقابل ماشین‌سازی زد و با وجود قد کوتاهش یک‌بار دیگر آمار گل‌هایش با ضربه سر را بالا برد. او درخصوص شرایط خودش به سؤالات همشهری پاسخ داده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برعکس باشگاه‌هایی که دکتر آشنا پیدا می‌کنند و می گویند «مورد مثبت تست کرونا توی دست و بالتان دارید»،
مسعود ریگی یکی از استقلالی‌هایی است که تست کرونایش مثبت شده است.
گل‌محمدی در گفت‌و‌گو با ورزش3 با اشاره به اختلاف نظر میان اعضای سه‌نفره هیأت مدیره، این موضوع را در ‌شأن باشگاه ندانسته و از وزارت ورزش خواسته تا هر چه زودتر به این مسئله ورود کند.