13
سه شنبه 1 آبان 1397
شماره 7511
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شما فینال را می‌خواهید چه کار؟

یادداشت یک
ببخشید که این مطلب منطقی نیست، ببخشید که کار کل دنیا منطقی نیست
ویژه
بازی امروز پرسپولیس و السد نه‌تنها حساس‌ترین مسابقه تاریخ باشگاه ایرانی است، بلکه از نظر فنی هم از آنچه به‌نظر می‌رسد نزدیک‌تر و میلی‌متری‌تر است.
بعد از فروش ناگهانی همه بلیت‌های مسابقه پرسپولیس و السد، بحث‌های زیادی در مورد چگونگی وقوع این اتفاق رخ داد و خیلی‌ها گفتند پای بازار سیاه و این حرف‌ها در میان است.
طبیعی بودن حق ورود بانوان به ورزشگاه‌ها آنقدر مسلم است که واقعا هیچ بحثی در موردش نمی‌توان انجام داد و نیاز به هیچ تأییدی ندارد.
10 وزن بدون حتی یک فینالیست؛ کشتی آزاد ایران در 13 سال گذشته هیچ‌گاه این اندازه ناکام نبوده است
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیم پرسپولیس مقابل السد قطر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «خوشحالیم که برای دومین سال پیاپی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا  رسیده‌ایم و با تیم رقیب قطر بازی داریم.
داوید ژینولا، یکی از ستاره‌هایی بود که جدا از جذابیت سبک بازی‌اش، به‌خاطر جذابیت‌های تبلیغاتی و ظاهر، مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار می‌گرفت.

یک روز برای همه عمر

تیتر یک
حق با برانکو است وقتی از بازیکنانش می‌خواهد با تمرکز بازی کنند و یادشان باشد که بعد از بازی امروز با السد یا همه عمر به خودشان افتخار خواهند کرد، یا تا ابد حسرت خواهند خورد
دلاوران لالیگایی، پهلوان‌های ایرانی!

دلاوران لالیگایی، پهلوان‌های ایرانی!

مقایسه خط به خط پرسپولیس و السد قبل از بازی بزرگ امروز. سرمربی پرسپولیس این وعده را با هواداران تیمش در میان گذاشته که درصورت «قهرمانی آسیا» با سبیل دیده خواهد شد.
خرید فوری
خرید فوری
آیا زلاتان برای حل مشکل گلزنی رئال مادرید به برنابئو می‌آید؟
لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا معمولا ایستگاه آخر ستارگان فوتبال است. ستاره‌ها، دوران بازنشستگی خود را در این لیگ سپری می‌کنند و جذابیت اصلی آن جدا از مسائل مالی، موقعیتی است که برای زندگی در آمریکا به‌دست می‌آورند. کم پیش می‌آید که بازیکنی از MLS دوباره به اروپا برگردد.
محمد دانشگر، مدافع جوان استقلال در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر و به‌خصوص در لیگ قهرمانان مقابل السد با پیراهن آبی نتوانست انتظارات را برآورده کند و به نیمکت‌نشین تبدیل شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
جایی از فیلم «گرگ وال‌استریت»، جردن بلفورت توضیح می‌دهد که تنها چیزی که بین آدم‌ها و رؤیاهای بزرگ‌شان قرار گرفته، داستان‌هایی است که مدام درباره دلایل نرسیدن به این رؤیاها برای خودشان تعریف می‌کنند.
از وضعیت نامعلوم قهرمان تا معضل کارت پایان خدمت بازیکنان
هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری 8دیدار در گروه‌هایE تا H آغاز می‌شود. بی‌شک حساس‌ترین بازی امشب را منچستریونایتد و یوونتوس در اولدترافورد برگزار خواهند کرد.