21
یکشنبه 2 اردیبهشت 1397
شماره 7365
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همه سربازهایت وزیر شود

یکشنبه‌های بنفش
اول تکلیف یک موضوعی را روشن کنیم، آقای عزیز، برادر من، این حرف‌هایی که بهروز رهبری‌فرد درباره استیل‌آذین و هدایتی و پول دادن به تیم حریف و به داور و پنالتی و این ماجراها زده، اسمش ادعاست. اسمش افشاگری نیست.
ویژه
افشاگری‌های بهروز رهبری‌فرد درمورد گذشته استیل‌آذین حسابی جنجالی شده است.
باشگاه رئال‌مادرید در تلاش است تا پیش از شروع رقابت‌های جام‌جهانی2018 روسیه، قرارداد کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی خود را بهبود ببخشد.
از ۴ و ۵بهمن که من آمده‌ام رشته‌ها دقیق مشخص است و فدراسیون‌ها می‌دانند کدام تیم‌ها اعزام می‌شود. ۲ و ۳ رشته هم هستند که خود فدراسیون‌ها گفته‌اند در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند و با توجه به نتایجی که می‌گیرند در موردشان تصمیم‌گیری می‌شود.
همه نشانه‌ها حکایت از آن دارد که برنابئو دیگر جای گرت بیل نیست.
با اعلام فرمانده سپاه عاشورا، تیم محبوب تبریزی‌ها در پایان فصل، پس از 8 سال به بخش خصوصی واگذار می‌شود. به این ترتیب فصل آینده امکان جذب بازیکن سرباز نخواهد داشت.
MMA در ایران ممنوع است اما پی‌گیری همشهری‌ورزشی نشان می‌دهد این ورزش متوقف نشده و فقط برچسب غیرقانونی دارد.

یورش به 6

تیتر یک
از آخرین پیروزی امیر قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس 5 سال و 11 ماه و 27 روز می‌گذرد. او امروز می‌خواهد هم این طلسم را باطل کند و هم شانس آسیایی شدن ذوب‌آهن را زنده نگه‌دارد.
ژنرال کامپیوتری علیه سرخابی‌ها

ژنرال کامپیوتری علیه سرخابی‌ها

تقابل قلعه‌نویی با برانکو و جلالی با شفر جذابیت خاصی به بازی‌های این هفته بخشیده است.
یقه علی کریمی را ول کنید
یقه علی کریمی را ول کنید
در مورد مردی که برای اعتراض به فساد، مرز ندارد.
محمد رضا خلعتبری هافبک مهاجم تیم پدیده اعتقاد دارد اگر کسر 6 امتیاز و مشکلات مالی گریبان گیر این تیم نمی شد می توانستند نتایجی بگیرند که در تاریخ فوتبال مشهد بی نظیر بود.

پسران شهرفرنگ!

دوران طلایی ایرانی‌ها در بوندس‌لیگا، روزگار درخشش نکو و شجاعی در لالیگا، سال‌های موفقیت‌آمیز آندو و اشکان در لیگ‌برتر و روزگار بازی رحمان رضایی در سریA مدت‌ها قبل به‌پایان رسیده‌ و ردپای فوتبالیست‌های وطنی، حالا در بهترین لیگ‌های اروپایی دیده نمی‌شود.

امیر فولادی: هزینه در ورزش عمومی را ترجیح می دهیم

امیر سرتیپ فولادی رئیس تربیت بدنی ارتش در تشریح برنامه های ورزشی ارتش با اشاره به تیمداری در فوتبال می گوید:«فوتبال حقیقتا چون یک رشته پر هزینه‌ای است و متاسفانه حاشیه هم زیاد دارد. ما خودمان دوست نداریم زیاد در این قضیه وارد شویم.

همیشه پای یک اصفهانی در میان است

تیم‌های اصفهانی پای ثابت تقابل ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بوده‌اند
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
همه جا بیشتر صحبت از استقلال است تا قهرمانی پرسپولیس!
پرسپولیس در شرایطی امروز به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت که در فاصله 4هفته به‌پایان لیگ توانست قهرمانی خود را مسجل کند و حالا با خیال راحت در این بازی به‌میدان خواهد رفت.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، هافبک مغضوب برانکو امروز در ترکیب اصلی به‌میدان می‌رود