• یکشنبه 2 اردیبهشت 1397
  • الأحَد 6 شعبان 1439
  • 2018 Apr 22

مشاغل خدماتی‌پیشتاز فضای کسب و کار

در فصل زمستان 96به واسطه بهبود محیط کسب و کارهای خدماتی، شاخص ملی کسب‌و‌کار نیز اندکی بهبود یافت اما وضعیت صنعت و کشاورزی مساعد نیست
آمارها می‌گویند رؤیای بهبود محیط کسب‌وکار، در واپسین فصل سال گذشته نیز محقق نشده است. نتایج تازه‌ترین پایش اتاق ایران درخصوص وضعیت محیط کسب‌وکار از نگاه فعالان اقتصادی، نشان می‌دهد که میانگین کلی شاخص ملی محیط کسب‌وکار در زمستان سال گذشته به 5.80 10بدترین نمره رسیده

انتقاد رئیس جمهور از دولتمردان

مدیران ارشد دولت تدبیر و امید، اول اردیبهشت در سالن اجلاس سران تهران نشست بی‌سابقه‌ای داشتند.

سخنان مهم رئیس‌جمهور و پرسش‌های مدنی

سخنان دیروز رئیس‌جمهور در همایش هم‌اندیشی مدیران دولت، فضای جدیدتری را روی مخاطبان و جامعه رأی آقای روحانی و به‌طور کلی جامعه مدنی ایران گشود.

کاهش سطح تحمل و خطر بروز بحران‌های اجتماعی

در آموزه‌های دینی به مسئله ارتباط صحیح با مردم اشاره شده است. زمانی که خداوند به حضرت‌موسیع رسالت و پیامبری او را اعلام و بیان می‌کند که با مردم گفت‌وگو و پیام خداوند را به مردم ابلاغ کند.

اقیانوس هند آوردگاه قدرت‌های بزرگ

مناقشات دریای چین جنوبی بین 2قدرت بزرگ جهانی چین و ایالات متحده موضوعی درخور توجه و تامل در محیط بین‌الملل است.

حالا نوبت اقتصاد است

کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی، در اقدامی که تلاش جدی حکومت او برای تعامل بیشتر با دنیا خوانده می‌شود، گفته است که تمامی آزمایش‌های موشکی را تعلیق کرده و سایت‌های آزمایش هسته‌ای را هم تعطیل خواهد کرد.

گرد وغبار، مدارس خوزستان، کردستان وکرمانشاه را تعطیل کرد

درحالی‌که بسیاری از نقاط کشور به‌دلیل بارش‌های نسبتا مطلوب بهاری روزهای خنکی را تجربه کردند، اما روز گذشته پدیده گردوغبار در برخی نقاط دیگر ازجمله در خوزستان باعث تعطیلی مدارس خرمشهر، آبادان و شادگان شد.

یورش به 6

از آخرین پیروزی امیر قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس 5 سال و 11 ماه و 27 روز می‌گذرد. او امروز می‌خواهد هم این طلسم را باطل کند و هم شانس آسیایی شدن ذوب‌آهن را زنده نگه‌دارد.

دانش‌آموزان قصه‌گو

وزیر فرهنگ: همه باید سینمای ایران را یک فرصت بدانند

انتظار16 ساله برای افتتاح یک پروژه

زخم جنگ بر تن معصومیت فرزند