6
سه شنبه 2 اردیبهشت 1399
شماره 7922
ایرانشهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
هرچند آمارهای رسمی در روز نخست لغو محدودیت‌ ترددهای بین استانی از افزایش 5 تا 6 درصدی تردد در جاده‌ها خبر می‌دهد، اما رئیس پلیس راه خراسان رضوی این آمارها را معادل 12 تا 15 می‌داند و می‌گوید: طی روزهای اخیر با افزایش ترددهای بین شهری در استان مواجه بودیم، اما از امروز با حذف ممنوعیت تردد‌های بین استانی این روند پرشتاب‌تر شده است.
همین 2 روز پیش بود که «علی احسان پور» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، از اوج‌گیری شیوع کرونا در خوزستان خبر داد و حالا رئیس پلیس راه این استان هم، در گفت‌وگو با همشهری، یکی از دغدغه‌هایش در اولین روز حذف لغو محدودیت ترددهای بین استانی را همین مسئله عنوان می‌کند.
فاطمه کاظمی : طبق آمار رسمی، همدان در هفته نخست سال جدید، با وجود ممنوعیت تردد کشوری به دلیل شیوع کرونا، رتبه اول جذب مسافر در کشور را داشت، اما بعد از هشدار رسانه‌ها این وضع کنترل شد.

راه تو را نمی‌خواند

در نخستین روز بازگشایی محورهای مواصلاتی کشور،برخی جاده‌ها با حجمی از ترافیک روبه‌رو شدند، این در حالی است که سفرهای غیرضروری می‌تواند باعث ایجاد موج جدید کرونا در بسیاری از استان‌ها شود
گزارش
در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و بالا رفتن آمار مبتلایان و تلفات، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌ ترددهای بین استانی را از هشتم فروردین امسال اجرایی کرد تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود. ا