6o7
پنج شنبه 3 اسفند 1396
شماره 7328
ضمیمه ۶و۷
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بسیاری از علاقه‌مندان به کتابخوانی می‌گویند ما دوست داریم کتاب بخوانیم اما نمی‌دانیم چه کتابی بخوانیم. وقتی از آنها می‌پرسید چه سبک کتابی دوست دارند اغلب به‌دلیل آنکه شناخت درستی نسبت به سبک‌های ادبی ندارند، به کتابی اشاره می‌کنند و می‌گویند این سبک. در حقیقت در بسیاری از موارد سبک ادبی با نویسنده و یا نام کتاب اشتباه گرفته می‌شود
ششمین مراسم کتاب سال لاک‌پشت پرنده، اهدای نشان‌های طلا و نقره همراه با جشن صورتک‌ها و لباس شخصیت‌های داستانی، از ساعت 6عصر روز یکشنبه ششم اسفند در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود.
کتاب «دیدن از سیزده منظر» مجموعه یک رمان و سه داستان کوتاه از نویسنده صاحب سبک ایرلندی تبار، ؛ کالم مک کان است که از سوی انتشارات کوله پشتی، با خرید حق نشر کتاب در ایران، روانه بازار شده است.
هر چه اوضاع فوتبال زنان روبه‌راه نیست، فوتسال به‌دلیل قدمت بیشتر شرایط بهتری را تجربه می‌کند.
همه او را باصدای زیبا و نابش می‌شناسند؛ از زمانی که در جشنواره موسیقی فجر در سال 1375 درخشید. همانجا که حریر شریعت‌زاده یکی از بینندگان اجرایش بود.
کت مخملی قهوه‌ای روشن زیبایی پوشیده است. بوی ادکلنی که هوای اتاق گفت‌وگوی ما را پر کرده نشان از این دارد که به آراستگی اهمیت خاصی می‌دهد

همسفران سال نو

سفر
سفر به‌معنای نو شدن است و بهترین زمان برای نو شدن، نوروز است.
جمع تن پوش‌های ایرانی

جمع تن پوش‌های ایرانی

از آن روزهایی که لباس را سپر گرما و سرما می‌کردند زمان زیادی گذشته. لباس‌ها بلند و کوتاه شدند
این 7 نفر
این 7 نفر
زمستان امسال، یکی از شلوغ‌ترین و گرم‌ترین شب‌های تلویزیون در چند سال اخیر است؛ زمستانی که تلویزیون با پنج سریال مخاطب را حسابی سرگرم کرده. شبکه‌های یک تا پنج به فکر شب‌های طولانی‌ماه پایانی سال افتاده‌اند و با سریال‌های اجتماعی و سرگرم‌کننده خود، مردم را پاگیر و پیگیر خودشان کرده اند.
چهره ها
پنج ستاره یکی از بزرگ‌ترین مسابقات تلویزیونی شبکه پنج است. اشکان خطیبی مجری این برنامه شد و خبر آن، این هفته پخش شد. این مسابقه که قرار است از اسفند‌ماه شروع شود، در سکوت خبری تولید شده است.
PDF ضمیمه ۶و۷
کوتاه ضمیمه ۶و۷
اسفند است و بوی سال جدید و خانه‌تکانی و تمیزی؛ حالا که قرار است همه جا مرتب و تمیز باشد چرا به فکر جایی که بیشترین زمان در طول روز را در آن می‌گذرانیم نباشیم؟ این گجت‌های پرکار و بادوام تمام روز مشغول کار هستند، قرار نیست تا ابد عمر کنند.
با فرا رسیدن اسفند ماه‌، 97 سال از کودتای سوم اسفند1299 می‌گذرد.