3
دو شنبه 28 خرداد 1397
شماره 7408
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تصمیم‌گیری برای پخش فوتبال در اختیار شهرداری نیست

گزارش
بعد از برد شیرین و به یادماندنی‌ یوزها در جام جهانی و شادمانی مردم در خیابان‌های سراسر شهرهای کشور، حالا سخن از پخش مسابقات فوتبال در سطح شهر به میان آمده‌است؛ موضوعی که معاون امور اجتماعی شهرداری تهران معتقد است که این تصمیم «شاید در حیطه اختیارات شهرداری تهران نباشد.»
خبر
سازمان مدیریت پسماند شهرداری به‌منظور استفاده دانشجویان، دانش‌آموزان، پژوهشگران و به‌طور کلی اهل علم و دانش، همزمان با راه‌اندازی نخستین مرکز آموزش تخصصی و نمایشگاه دائمی در دی‌ماه1393 نخستین کتابخانه تخصصی مدیریت پسماند در کشور را در این مرکز راه‌اندازی کرد.

تاکتیک‌های شورا برای ماندگاری شادی

جلسه دیروز شورای شهر تهران تحت‌تأثیر موفقیت ایران در جام‌جهانی قرار داشت
شورا
جلسه صبح دیروز شورای شهر تهران تحت‌تأثیر موفقیت فوتبال در جام‌جهانی، والیبال در جام ملت‌های جهان و کلنگ‌زنی ساختمان جدید پلاسکو بدون صدور پروانه برگزار شد.
شهرداری
شهردار تهران دیروز در جشن عید سعید فطر حاضر شد. او در مسجد شیخ فضل‌الله نوری خطاب به افراد حاضر در جشن گفت:‌ اگر مردم به ما اعتماد کنند، خودشان شهر را می‌سازند و این اعتماد درصورتی حاصل می‌شود که مردم بدانند منابع، حیف‌ومیل نمی‌شود. سیدمحمدعلی افشانی در این جشن، درباره عید سعید فطر گفت: این عید پذیرش طاعت و بندگی توسط انسان‌های مومنی است که فرمان خداوند را اجرا کردند و توانستند بر نفس خود فائق آیند. کسی می‌تواند برای دیگران نان تأمین کند که گرسنگی خود را تحمل کند و کسی می‌تواند جامعه را بسازد که در مرحله اول خود را بسازد.
PDF شهر
کوتاه شهر
ایرج معزی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی یکی از اولویت‌های اجرایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری است به ویژه پروژه‌های نیمه‌تمام، که طولانی شدن زمان اجرای آنها سبب نارضایتی شهروندان شده است.فارس