18
چهار شنبه 23 مرداد 1398
شماره 7735
شهر-۲
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از ادامه فعالیت‌های اجرایی احداث بوستان بانوان لویزان به‌عنوان پنجمین بوستان ویژه بانوان و بهره‌برداری از این فضا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
پروژه‌های مناطق 22گانه شهرداری تهران به‌منظور کاهش برداشت از ذخایر استراتژیک آب‌های زیرزمینی و شناسایی منابع آبی جدید و بازچرخانی پساب در کمیسیون فنی آب اداره کل محیط‌زیست و توسعه پایدار مورد بررسی قرار می‌گیرد.
عمران
پروژه زیرگذر استاد معین، یکی از پروژه‌های مهم شهرداری تهران در سال‌جاری است.

پایتخت و بحران توسعه نامتوازن

تنها در سال 90 حدود 30هزار پروانه ساختمانی در شهر تهران صادر شده است
گزارش
تهران به مانند بسیاری از شهرهای کشور همواره با مشکلی بحرانی روبه‌رو بود، توسعه نامتوازن شهری؛ مفهومی که برای نخستین بار دیوید هاروی از آن سخن گفت و بسیاری از شهرهای بزرگ جهان از سال 2008 میلادی در آمریکای شمالی و سپس جنوب شرق آسیا درگیر آن بودند.
۳ خطر مهم بیخ گوش تهران

۳ خطر مهم بیخ گوش تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران 3 مخاطره طبیعی اصلی شهر تهران را اعلام کرد.
4خط جدید مترو در تهران
4خط جدید مترو در تهران
معاون حمل‌ونقل شهردار تهران با حضور در مؤسسه همشهری و بازدید از تحریریه روزنامه، 2 خبر جدید از حوزه حمل ونقل برای شهروندان تهرانی داشت.
شهری برای همه یعنی شهر برای همه گروه‌های سنی، برای زنان، مردان، نوزادان، کودکان، نوجوانان، جوانان و کهنسالان، کم‌توانان، روشندلان و افرادی که از محدودیت‌های حرکتی برخوردار هستند..
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران معتقد است تهران به شهری برای آزمون پروژه‌های هوشمند تبدیل می‌شود و تا سال۱۴۰۰ حدود ۱۰۰پروژه هوشمند شهری اجرا خواهد شد.