9
شنبه 5 خرداد 1397
شماره 7393
دانش‌وفناوری
23023629
02123023913
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پس از ۷ سال کشمکش سرانجام پرونده شکایت اپل از سامسونگ درباره نقض حقوق ۵ مورد ثبت اختراع این شرکت به ایستگاه پایانی رسیده است.
چشم انداز
اگر در دوران صفویان پلاستیک اختراع شده بود و مردم آن زمان مثل ما کیسه‌های پلاستیک مصرف می‌کردند و آنها را در طبیعت می‌ریختند هنوز هم پس از ۴قرن در گوشه و کنار می‌توانستید زباله‌های پلاستیکی آنها را ببینید. وضعیت زباله‌های پلاستیکی روی زمین بحرانی است.

پاسخگوی خسارت اختلال اینترنت در دسترس نیست

استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی، بعد از آغاز فیلترینگ تلگرام خسارت‌های هنگفتی دیده‌اند. گفته شده، 85درصد این اختلال‌ها برطرف شده اما درباره جبران خسارات هنگفت حرفی زده نمی‌شود
استارتاپ
بعد از اجرا شدن فیلترینگ تلگرام در بیشتر از 3هفته قبل، اختلالات اینترنت شروع شد و بیشتر از هر بخشی دامن کسب‌وکارهای اینترنتی را گرفت. سایت‌های کسب‌وکارهای رسمی و مجاز عموما از دسترس خارج شدند و سرعت اینترنت به حدی پایین آمد که بسیاری از کاربران عادی حتی نمی‌توانستند نیازهای عمومی روزانه‌شان را برطرف کنند.
سایت فرودگاه مشهد چطور هک شد؟

سایت فرودگاه مشهد چطور هک شد؟

درنظر نگرفتن نکات امنیت سایبری باعث شد تا کنترل سایت و نمایشگرهای دومین فرودگاه پرترافیک ایران در اختیار هکرها قرار بگیرد
پنجشنبه شب سوم خردادماه سایت فرودگاه بین‌المللی مشهد که دومین فرودگاه پرترافیک ایران به‌حساب می‌آید هک و تصاویری از اعتراض‌های دی‌ماه گذشته روی تابلوها و تلویزیون‌های تبلیغاتی فرودگاه پخش شد.
افزایش عمر با خوابیدن در تعطیلات
افزایش عمر با خوابیدن در تعطیلات
درباره خوابیدن بیشتر در آخر هفته حرف و حدیث زیادی گفته شده است اما حالا گروهی از محققان می‌گویند خوابیدن راحت در تعطیلات آخر هفته می‌تواند به افزایش طول عمر کمک کند.