28
شنبه 5 خرداد 1397
شماره 7393
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درس‌هایی از زندگی خدیجه س

نگاره
خدیجه س جزو نخستین کسانی است که به پیامبرص ایمان می‌آورد. دقیق‌تر آنکه خدیجه س نخستین زن مسلمان تاریخ است. اسلام آوردن خدیجه س از چند جهت قابل‌تامل است
ویژه
اولی می‌گفت عاشق دومی است، ولی دومی باور نمی‌کرد؛ اولی فکر می‌کرد عشق، خودش را با بوسه‌های آبدار اثبات می‌کند ولی دومی فکر می‌کرد عشق، خودش را با کادوهای گران‌قیمت نشان می‌دهد.
فرض کنید مهمان «عزیزم، ببخشید!» هستید. همان شخصیت مشهور مجموعه کلاه قرمزی نوروزی؛ میزبانی که هر خواهشی از او دارید، برای تحققش باید پاسخگوی پرسش‌های جزئی سرسام‌آوری باشید.
بدون شرح
زنی در انگلستان پس از ترک مصرف الکل و مواد‌مخدر ادامه تحصیل داد و اکنون جراح است. جوبارتون 32ساله که در 14سالگی پس از ترک‌تحصیل به مصرف مواد‌مخدر و نوشیدنی‌های الکلی روی آورده بود توانست با کمک دوستانش سلامت خود را بازیافته و شروع به درس خواندن کند.
پدر و مادر آمریکایی از پسر جوان خود که سرکار نمی‌رفت و با وجود ۳۰‌سال سن در کنار آنها زندگی می‌کرد، شکایت کردند. آنها به قاضی گفتند برای اینکه وی خانه را ترک و به‌صورت مستقل زندگی کند، ماهانه ۱۱۰۰ دلار به وی پرداخت می‌کنند.

عکس روز

نماز در بیت‌المقدس
اروپایی‌ها‌ چقدر کتاب می‌خوانند

اروپایی‌ها‌ چقدر کتاب می‌خوانند

براساس آمارهای منتشر شده در مؤسسه آمار اروپا واقع در لوکزامبورگ، در سال ۲۰۱۶میلادی مردم این قاره حدود ۹۰ میلیارد یورو یعنی حدود ۰.۶ درصد از تولید ناخالص داخلی اتحادیه اروپا را صرف خرید کتاب، روزنامه و لوازم التحریر کردند و بدین‌ترتیب سهم هر یک از ساکنان اروپا حدود ۲۰۰ یورو بود.
انتخاب میان مرگ و کیف مارک دار
انتخاب میان مرگ و کیف مارک دار
مردی در آمریکا حتی در برابر شلیک اسلحه یک سارق نیز حاضر نشد از کیف مارکدارش بگذرد. جراردکلاتینگ 21ساله که از قضا وسیله یا پول قابل توجهی هم در کیفش نداشت فقط به‌خاطر مارک لویی‌ویتون Louis Vuitton کیف‌اش جانش را به خطر انداخت.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
هیچ‌چیز برای یک بازیگر ملال‌آورتر از این نیست که ساعت‌ها و ساعت‌های طولانی در صحنه‌های داخلی خوش‌رنگ و لعاب بازی کند