2
شنبه 12 خرداد 1397
شماره 7399
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس‌کل دادگستری استان تهران از ادامه تحقیقات قضایی در پرونده حادثه مدرسه غرب تهران خبر داده و گفته: این پرونده با دقت، سرعت، قاطعیت و براساس قانون مراحل مختلف رسیدگی را طی خواهد کرد.
روزنامه «جام جم» به بهانه نامگذاری 13خرداد به‌عنوان نخستین روز جهانی دوچرخه، می‌نویسد: «دوچرخه به‌عنوان وسیله نقلیه و حتی امرار معاش امروزه در اغلب کشورهای جهان با فناوری‌های ساده و ارزان در حال تولید است و به‌دلیل سازگاری با محیط‌زیست به‌عنوان نماد حفاظت محیط‌زیست به شمار می‌رود.»
رهبری
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سخنگوی وزارت خارجه گزارش آمریکا را درخصوص آزادی‌های مذهبی در ایران بی‌پایه و اساس و مغرضانه خواند.
رئیس مجلس گفت: ملت ایران با استقامت پاسخ محکمی به هتاکی‌های ترامپ خواهند داد.

مثلت داخلی حمله به برجام

جلیلی، ولایتی و احمدی‌نژاد کارنامه روحانی را در مذاکرات زیر سوال بردند
برجام
خرده‌گیری‌های محمود احمدی‌نژاد و سعید جلیلی که زمانی سکان مذاکرات هسته‌ای را در دست داشتند بر برجام و توافق هسته‌ای آنقدری به‌چشم نیامد که چرخش ناگهانی علی‌اکبر ولایتی به سمت منتقدان و تخریب‌گران تیم هسته‎ای به چشم آمد.
اسرائیل در جولان ضرب‌شست گرفت

اسرائیل در جولان ضرب‌شست گرفت

دبیر ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه آخرین جمعه‌ ماه رمضان و روز قدس گفت: روز قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که خلافت خودخوانده داعش در سوریه جمع شده و حاشیه امنی که طی 6 سال گذشته برای اسرائیل طراحی شده بود از هم پاشیده است.
امام ره با تجملات رابطه‌ای نداشت
امام ره با تجملات رابطه‌ای نداشت
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جهان، دنیای اسلام و ایران اسلامی به‌شدت از امامره متأثر بودند گفت: مرد اول سیاست، کمترین تعلقی به تجملات این عالم زودگذر و ناپایدار نداشت.
سیاست خارجی
با اتمام مهلت ایران به اروپا برای ارائه بسته پیشنهادی تضمین‌کننده بهره مندی ایران از برجام، وزیر خارجه فرانسه می‌گوید: مذاکرات در این رابطه پیشرفت داشته و به‌صورت همزمان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شخصا شروع به بازاریابی برای تضمین فروش نفت ایران کرده است.