19
شنبه 7 اردیبهشت 1398
شماره 7647
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: شهدای ما روضه مجسم عاشورا هستند و خانواده‌های ایشان رسالتی زینب‌گونه بر دوش دارند؛ چراکه نه‌تنها خلأ جایگاه شهدا در زندگانی ایشان با هیچ جایگزینی پُر شدنی نیست بلکه تحمل سایر مصایب و سختی‌های برآمده از آن، تنها با توکل، توسل و اعتقاد راسخ میسر خواهد بود.
حسین انواری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی: عوامل مختلفی باعث می‌شود که نمایندگان مجلس به سمت ادبیات پوپولیستی بروند که یکی از آنها می‌تواند کم‌ظرفیتی خود نماینده باشد یا بخواهد برای اجتماع رأی‌دهندگانش خودنمایی کرده تا زمینه اخذ رأی مجدد را برای خود فراهم کند.
عکس خبر
پیکر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی صبح جمعه ۶ اردیبهشت از میدان معلم تا گلزار شهدای یافت‌آباد تشییع و به خاک سپرده شد.
آیت‌الله محمد امامی کاشانی، خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: در 40سال گذشته اگر کمک امام زمان عج به امام و امت و نظام جمهوری اسلامی نبود، دشمنان ریشه ما را می‌کندند.
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد با تأکید بر اینکه امیدوار هستم امام‌زمان‌گرایی و عشق به این آقا راهگشای ما در مسائل مختلف شود، گفت: در روز بعد از روز میلاد امام زمانعج استکبار جهانی یک بیانیه صادر کرد که معافیت کشورهایی را که از تحریم‌های نفتی ایران معاف کرده بود، دیگر تمدید نخواهد کرد و هرکسی که از ایران نفت بخرد باید رابطه مالی و ارتباطی خود را با ایالات متحده قطع کند.

روزهای پرترافیک قاضی‌القضات

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی از زمان انتصابش به ریاست قوه قضاییه به جد درپی ایجاد اقدام جهادی در دستگاه قضایی است و در همین راستا بخشنامه‌ها، ابلاغیه‌ها و دیدار‌های مکرری انجام داده است
قضایی
این روزها، روزهای شلوغ و پرترافیکی برای رئیس جدید دستگاه قضاست؛ او یا میزبان جمعی از کارشناسان و قضات و روسای دادگستری‌های کشور و دیگر مسئولان و مدیران ارشد کشور است یا راهی قم می‌شود و در دیدار با علما و مراجع برای بهبود رویه دستگاه قضا به شور می‌نشیند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تروریسم و افراطی‌گرایی ثبات و امنیت کشورهای جنوب و غرب آسیا را تهدید می‌کند، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت همکاری با کشورهای خیرخواه منطقه ازجمله ازبکستان تأکید کرد.
رئیس‌جمهور روسیه از دیدار سه‌جانبه میان سران روسیه، ایران و آذربایجان در‌ ماه آگوست خبر داد.