19
چهار شنبه 21 شهریور 1397
شماره 7478
سیاست
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینکه نظارت بر شوراها و رسیدگی به تخلفات آنها در محدوده وظایف اداری شورا و شهرداری برعهده وزارت کشور است.
مدیریت حمل‌ونقل هوایی فدرال آمریکا در هشداری تازه به شرکت‌های هواپیمایی این کشور، خواستار احتیاط بیشتر در پرواز بر فراز حریم هوایی ایران شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر گروه‌های تروریستی در خاک کردستان عراق گفت: مسئولان کردستان عراق و حزب منحله دمکرات تعهد کتبی داده‌اند که در ایران عملیات نکنند و ملت ایران، دفاع را حق خود می‌داند.
حقوقی
یک قاضی فدرال در آمریکا با صدورحکمی خواهان پرداخت 104میلیون دلار از دارایی‌های ایران به‌عنوان غرامت به خانواده قربانیان حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در ظهران عربستان شد.

گره سیاسی بر مشکلات اقتصادی

همشهری بررسی کرد؛ چه طیفی راه حل مشکلات اقتصادی کشور را سیاسی می‌داند؟ دلایلش چیست و مخالفانش کدام گروه‌های سیاسی هستند؟
دولت
راه‌حل چیست؟ این سؤالی است که طی چندماه گذشته مسئولان و جریان‌های سیاسی مختلف در پی پاسخ آن برآمده‌اند و هر یک راه‌حل‌هایی را برای عبور از مشکلات اقتصادی مطرح کرده‌اند.
صندلی‌های خالی دولت

صندلی‌های خالی دولت

شعار رئیس‌جمهور برای ترمیم کابینه همچنان مغفول مانده و حتی برکناری وزرای کار و اقتصاد از سوی مجلس و استعفای سخنگوی دولت هم سبب شتاب دولت در این بحث نشده است.
اصلاح‌طلبان، پشت دولت را خالی نکرده‌اند
اصلاح‌طلبان، پشت دولت را خالی نکرده‌اند
معاون زنان رئیس‌جمهوری درباره تأکید بر تحقق مطالبات مردم گفت: انتظار اصلاح‌‌طلبان این است که دولت پاسخگوی مطالبات مردم باشد و راه‌حل‌هایی ارائه کند که مردم را از این وضعیت سخت و دشوار عبور دهد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
از دولت انتظار داریم /ساز وکار انتشار فیش حقوقی نمایندگان/بررسی مشکلات صیادان جنوب در فراکسیون امید/عارف: موضع اولیه ما حمایت از دولت است