• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 16 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99944
+
-

با مردم

با مردم








برای بازگشایی نمادهای بورس، قانون واضح وضع شود
اخیرا بدعت بیهوده‌ای در بازگشایی نمادها ایجاد شده که آثار مخرب و زیانباری دارد. چه معنی دارد 2روز پشت هم، سهام کشف قیمت و ابطال شود؟! این‌گونه بدعت‌های بیهوده که باعث فرار سرمایه‌گذار می‌شود از بورس حذف شود.
رحمانی از تهران

همه محصولم روی دستم مانده است
با هزار امید و آرزو کشت پیاز کردیم و با استفاده از راهنمایی مهندسان کشاورزی سعی کردیم برداشت محصول را افزایش دهیم، اما متأسفانه بیش از یک هفته است که 500تن محصول روی دستم مانده و همه سرمایه زندگی‌ام در حال نابودی است. وقتی هم به مسئولان مراجعه کردم می‌گویند شما تنها نیستید و 150هزار تن پیاز در جیرفت و کهنوج وضعیت محصول شما را دارند. آیا این پاسخ من است؟
یکتازاد از کهنوج

در شرایط کنونی اخبار غیرضروری را نشر ندهند
مسئولان در شرایطی که جامعه هنوز در شوک کرونا و تبعات آن و گرانی‌های سرسام آور است و بازار سرمایه هم تبدیل به دغدغه جدید مردم شده است، سخن گفتن از حذف 4صفر پول ملی، فقط بر نگرانی‌های جامعه می‌افزاید. مسئولان کمی خوددار باشند و هر خبری را در هر زمانی منتشر نکنند.
محمدی از تهران 

کرونا فرصت تخریب را در اختیار دشمنان میراث فرهنگی قرار داد
در روزهای کرونایی، فرصت مناسبی برای دشمنان میراث فرهنگی فراهم شد که با استفاده از تعطیلی سازمان‌ها و نهادها به کارهای تخریب‌گرانه خود ادامه دهند. به‌عنوان نمونه هر روز شاهد از بین رفتن بخشی از بافت کهن و قدیمی روستای تاریخی ابرندآباد و شهر شاهدیه یزد و محیط‌زیست این منطقه هستیم. از مسئولان تقاضا داریم به این موضوع ورود کنند و اجازه ندهند این روند ادامه یابد. هم مانع تکرار این قبیل تخریب‌ها شوند و هم با خاطیان با اشد مجازات برخورد کنند.
موسی‌پور از یزد

چرا در مقابل قیمت خودرو سکوت کرده‌اند
قیمت خودرو در چند سال اخیر چندبار افزایش پیدا کرده است، با این همه، امسال هم دوباره افزایش قیمت به همه خودروها رسیده است و مسئولان هم خیلی عادی می‌گویند که افزایش 20تا 45درصدی قیمت انواع خودرو اصلا دور از ذهن نیست. آیا کسی نیست که مقابل خودرو سازان بایستد؟
بهزادی از تهران 

وضعیت بسیار بد آسفالت جاده اصلی هشتگرد
جاده اصلی هشتگرد که زمانی جاده ترانزیت تهران به قزوین بود و اکنون خیابان اصلی شهر قدیم هشتگرد است، به بدترین وضع ممکن درآمده و هر آن ممکن است راننده در چاله‌ای بیفتد یا از روی دست‌اندازی پرواز کند. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
امامی از هشتگرد

هجوم به چابهار برای سفر به نفع هیچ‌کس نیست
با اعلام سفید شدن وضعیت در چابهار خیل مسافران به سمت چابهار سرازیر شده که تعدادی از آنها از شهرهای دارای وضعیت قرمز به چابهار سفر کرده‌اند که این به نفع هیچ‌کس نیست و این نگرانی را ایجاد کرده که مبادا باعث موج دیگری از شیوع کرونا شود.
پشوتن از چابهار

کارگران جانباخته معدن یورت فراموش شدند
۱۳ اردیبهشت سومین سالگرد حادثه‌ معدن زغال‌سنگ زمستان یورت بود که در آن ۴۳ کارگر جان باختند؛ ولی با وجود اینکه مقصر حادثه، کارفرما تشخیص داده شد هیچ مدیری عزل نشد و در سومین سالگردشان حتی نامی هم از آنها به میان نیامد.
خانواده‌های جانباختگان معدن یورت

حضور گسترده مردم در پارک‌ها نگران‌کننده نیست؟
حضور گسترده مردم در کنار و درون پارک‌ها، به‌خصوص بعد از افطار، بسیار نگران‌کننده است. چطور می‌شود که دیروز شهری در وضعیت قرمز بوده باشد و امروز که سفید اعلام شده، کلا خطر برطرف شود و مردم یکباره با جمعیت زیاد به پیک نیک درون پارک‌ها و بوستان‌ها بروند. آیا کرونا مطلقا رخت بربسته است؟
مرسینی تهران 

مسئولان هیچ فکری برای مسکن نکردند
مسئولان هیچ فکر قابل اجرا و قانونی برای بحث مسکن نکردند و متأسفانه روز گذشته کرایه خانه‌ام را با 35درصد افزایش و به نرخ جدید پرداختم و چاره‌ای جز امضای قرارداد جدید نداشتم. از این پس باید نگران سوء تغذیه خانواده‌های ایرانی بود که به‌دلیل هزینه سنگین مسکن قادر به تامین خورد و خوراک مطلوب و کافی نیستند.
اورنگ از تهران

امتحانات نهایی حضوری، متناسب با توان دانش‌آموزان نیست
نزدیک به 3‌ماه است که مدارس تعطیل است. در مدرسه ما نه آموزش مجازی مفید داشته‌ایم و نه چیزی به نام تلویزیون آموزشی برای ما درنظر گرفته بودند. گوشی هوشمند ، لپ‌تاب و کامپیوتر هم نداشتیم. سی‌دی‌های آموزشی هم قیمت‌های بالایی دارند. کتاب هم حداقل جلدی 50هزارتومان است که ما توان خریدشان را نداریم. اکنون هم صحبت از امتحانات نهایی حضوری و سراسری می‌کنند که بسیار نگران‌کننده است. واقعا ما دردمان را به چه‌کسی بگوییم؟
کهندل از مشهد 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید