• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 4 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99008
+
-

با مردم

با مردم








مردم اهواز حضور کرونا را فراموش کرده‌اند
به‌عنوان یک کارمند که مجبورم هرروز سرکار بروم به وضعیت شهر اهواز اعتراض دارم. مردم این شهر فراموش کرده‌اند که کرونا هست. نه کسی با داشتن ماسک و دستکش رعایت می‌کند و نه در شهر مواردی برای رعایت هست. به‌نظر می‌رسد مسئولان دوباره باید محدودیت لحاظ کنند.
نواصری از اهواز

معلمان تصاویر با حجم سنگین در کلاس‌های آنلاین نفرستند
از معلمان تقاضا داریم در کلاس‌های آنلاین تصاویر با حجم سنگین نفرستند تا دانش‌آموزان بتوانند آنها را باز کنند. در خانه همه ما گوشی هوشمند و لپ‌تاپ هم داریم اما معلمان با گرفتن تصویر از کتاب توسط گوشی با حجم بالا و ارسال بدون ادیت آن به گروه‌ها باعث می‌شوند که دانش‌آموزان ما نتوانند آنها را باز کنند. ضمن اینکه بهتر است درخصوص تصاویر بیشتر توضیح دهند. واقعا دانش‌آموزانی که گوشی‌های مناسب و لپ‌تاپ ندارند چگونه تصاویر با حجم سنگین را ببینند؟
مدیری از تهران 

گوجه‌ام را کیلویی 500می‌خرند و 6هزارتومان می‌فروشند 
گوجه‌ای را که از من کیلویی 500 تومان می‌خرند، می‌شنوم که در شهرها کیلویی 6هزارتومان می‌فروشند. پول جعبه‌های گوجه‌ام هم درنمی‌آید، یک نفر بگوید چطوری کشت مجدد کنم و کود و آب بخرم؟
دلخوش از جیرفت

سرعت اینترنت اپراتورها غیرواقعی است
درحالی‌که اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی اعلام می‌کنند که خدماتشان معادل سرعت نسل چهارم است، ولی اینگونه نیست و سرعت آنها نصف آن چیزی است که عنوان می‌کنند.
عبادی از تهران 

تخریب قبور قدیمی بدون رضایت بازماندگان زیبنده نیست
هرچند که مسئولان شهری عنوان می‌کنند تخریب گورستان قدیمی در نوشهر به‌دلیل آسیب‌های اجتماعی حاشیه آن بوده، ولی درست این نبود که از بازماندگان متوفیان رضایت می‌گرفتند و آنها را این میزان آزرده‌خاطر نمی‌کردند؟ حالا که کار از کار گذشته عنوان می‌کنند که نشان سنگ قبرها را حفظ می‌کنیم.
سجودی از نوشهر

با رعایت فاصله‌گذاری آرایشگاه‌ها باز شوند
واقعا دیگر غیرقابل تحمل است که برخی اصناف مثل آرایشگاه‌ها همچنان به ظاهر بسته هستند. روز گذشته بعد از 18ساعت معطلی آرایشگرم زنگ زد تا برای کوتاهی مو مراجعه کنم وقتی مراجعه کردم، همه صندلی‌های آرایشگاه پر بودند و آقایان زیادی هم بدون رعایت فاصله‌گذاری منتظر بودند. اگر به این اصناف اجازه بازگشایی دهند نظارت بر کار آنها آسان‌تر خواهد بود.
آزاد از تهران 

نگران خصوصی‌سازی‌ صنایع چوب و کاغذ هستیم
از زمانی که صحبت خصوصی‌سازی‌ صنایع چوب و کاغذ شده است تا این روزها که صحبت از اقدامات نهایی درخصوص این موضوع می‌شود دائما نگران این واگذاری هستیم. از مسئولان قضایی تقاضا داریم چنانچه در فرایند واگذاری، کوچک‌ترین اقدام خلاف مقررات صورت گیرد اقدامات لازم و قاطع انجام دهند تا این صنایع به مشکلات کنونی‌شان افزوده نشود.
قلی‌زاده از ساری

نسخه ویندوز نرم‌افزار شاد چرا نوشته نشده است
نسخه وب نرم‌افزار شاد گاهی روی کامپیوتر باز می‌شود گاهی هم خیر. خب چقدر باید سه چهار‌نفری سرمان را در یک گوشی فرو کنیم؟ ظاهرا نسخه ویندوز این نرم‌افزار نیز تاکنون نوشته نشده است.
پرورش از تهران

پهنای باند اینترنت بوشهر پاسخگو نیست
پهنای باند اینترنت شهر بوشهر به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای اولیه نیست تا چه رسد به اینکه مدام مردم را تشویق به خرید اینترنتی به‌منظور جلوگیری از حضور در شهر می‌کنند.
کروندی از بوشهر

نخستین سالی است که از دیدن مسافران در گیلان نگران می‌شویم
با برداشتن محدودیت‌ها در چند روز اخیر تعداد زیادی مسافر در استان گیلان می‌بینیم که چه بسا برای دیدار پدر و مادر خود آمده‌اند، اما با دیدنشان واقعا نگران می‌شویم. هم نگران آنها و هم نگران خودمان، آیا واقعا این همه محدودیت و ممنوعیت باید یکباره به فراموشی سپرده شود. در خانه خود ما همچنان دو کرونایی تحت درمان هستند و در اغلب خانه‌های گیلانی‌ها. از مردم خواهش می‌کنیم رعایت کنند و فعلا به شهرهای گیلان نیایند.
اخوان از رشت 

این خبر را به اشتراک بگذارید