• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 3 بهمن 1398
کد مطلب : 93597
+
-

با مردم

با مردم







افزایش هزینه خروج از کشور عادلانه نیست
هزینه‌های خروج از کشور به‌تازگی افزایش یافته بود و اینکه به اسم مالیات بر خروج از کشور رقمی به آن بیفزایند، عادلانه نیست.
اکوان از تهران

احداث مرکز بازیافت پسماند صنعتی در الیگودرز متوقف شود
اینکه مسئولان بدون اخذ مجوزهای لازم و بی‌توجه به‌نظرات مردم و تشکل‌های زیست‌محیطی اقدام به ساخت مرکز بازیافت پسماندهای صنعتی در شهرستان الیگودرز کنند درست نیست. از مسئولان کشوری تقاضا داریم نسبت به بررسی مجدد در این خصوص اقدام کنند.
اسماعیلی از الیگودرز 

خطر آسیب‌های اجتماعی کمتر از تهدیدات خارجی نیست
اینکه مردم و مسئولان به فکر تهدیدات خارجی و مقابله با تحریم‌ها باشند بسیار ارزشمند است، اما واقعیت این است که خطر آسیب‌های اجتماعی کمتر از این تهدیدات نیست و فضای عمومی جامعه و روان مردم در اثر فشارهای مختلف بسیار آسیب‌پذیر شده است.
فتحی از تهران

دیواره حفاظتی رودخانه پلدختر بازسازی شود
دیواره‌های حفاظتی شهرهای معمولان و پلدختر در سیل فروردین‌ماه تخریب شد و عملکرد حفاظتی خود را به‌طور کامل از دست داد. تاکنون نیز کار بازسازی دیواره حفاظتی پلدختر تمام نشده است.
حسینی از پلدختر

 مسئولان به‌جای درمان پیشگیری کنند
اینکه مسئولان شهرستان خنداب تلاش کرده‌اند که رتبه اول کودک‌همسری در شهر ما کاهش یابد بسیار عالی است اما بهتر نیست قبل از پیش‌آمدن این مسائل جلوی آنها را بگیرند تا بعد مجبور به درمان نباشند؟
حسینی از خنداب اراک

 به داد باغات کاشان برسید
باغات کاشان یکی پس از دیگری تخریب و به جای آنها آپارتمان و پاساژ سبز می‌شود. توقع مردم این است که رسیدگی به تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات کاشان توسط دستگاه‌های ذی‌ربط خارج از نوبت انجام شود.
مقدم فرد از کاشان

بیمارستانی که فقط پول می‌گیرد
در بیمارستان ... بیمار ما را پس از بستری در اتاقی شبه انباری با نصب یک آنژیوکت در جای نامناسب آنقدر آزردند که هم‌اکنون به جای پیگیری درمان بیماری اصلی، به‌دنبال درمان عفونت و تورم و درد دست ناشی از نصب نامناسب آنژیوکت هستیم. بیمارستان‌ها به‌جای تبلیغات غیرواقعی و گرفتن پول چندین میلیونی برای دو سه شب به ارائه خدمات مناسب فکر کنند.
رضایی از تهران 

ایمنی بازار تبریز را ارتقا دهند
چرا به‌جای خاموش کردن مداوم آتش‌سوزی‌های مکرر در بازار تاریخی تبریز پیشگیری از آتش و ارتقای ایمنی بازار صورت نمی‌گیرد. چقدر باید نگران مسائل مختلف باشیم.
زمانی از تبریز

سرمایه‌گذاران چینی به تعهد خود در کرمانشاه عمل نمی‌کنند
چینی‌ها قرار است کارخانه تولید کاشی و سرامیک با سرمایه‌گذاری ۱۰۰میلیون یورو در کرمانشاه احداث کنند و براساس تعهدی که این شرکت چینی به مدیران استان داده، پس از راه‌اندازی تنها ۱۰۰نفر نیروی متخصص خود را از کشور چین به کرمانشاه خواهد آورد و برای 1400نفر از مردم بومی نیز اشتغال‌زایی می‌کند، اما اتفاق مشابهی در استان خراسان رضوی نشان داده است که سرمایه‌گذار به جای به کارگیری نیروی انسانی نزدیک به 95درصد نیروهای خود را از چین وارد کرده است. این چه مدل سرمایه‌گذاری است.
پالیزی از کرمانشاه

مشکل سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان شناسنامه نیست
اینکه مسئولان در این شرایط از صدور سریع شناسنامه سیل‌زدگانی که شناسنامه‌شان مفقود یا خراب شده خبر می‌دهند، نشان می‌دهد مسئولان بیش از هر چیز دیگری به آرای مردم استان نیاز دارند و بعد از انتخابات کل مردم این استان و مشکلاتشان را فراموش خواهند کرد.
زهک کلوتی از چابهار

این خبر را به اشتراک بگذارید