• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 19 اسفند 1396
کد مطلب : 9101
+
-

با مردم

پیام‌های شما
با مردم

  تبعیض بین بازنشستگان

سلام. لطفا به وزیر محترم کار بگویید، آیا این عدالت است که همه بازنشستگان اعم از کشوری و لشکری عیدی و حقوق خود را دریافت کنند، ولی بازنشستگان تأمین اجتماعی در روزهای پایانی سال هنوز هم عیدی خود را دریافت نکرده باشند؟ باور کنید ما بازنشستگان این روزها شرمنده خانواده‌هایمان شده‌ایم. چرا تبعیض بین بازنشستگان قائل می‌شوید؟
6802...0919

  توجه به ‌نظرات کارشناسی

با سلام. تصمیم به حذف مدارس سمپاد در مقطع دبیرستان به‌نظرم اقدامی غیرکارشناسی و خطایی بزرگ برای آموزش و پرورش است. به‌عنوان پدر 2دانش‌آموزی که از مدارس سمپاد به مدارس عالیه آکادمیک جهانی دست پیدا کرده‌اند، امیدوارم مسئولان به نظرات کارشناسی دلسوزان توجه کرده و از تصمیم خود منصرف شوند.
یک شهروند از تهران

  تشکر از مطالب روزنامه

سلام. مدتی است مجددا مشترک همشهری شده‌ام. نسبت به پارسال خیلی خوب شده است. مخصوصا مطالب اجتماعی و فرهنگی آن. تشکر از مدیریت روزنامه.
7329...0912

  پاسخگویی به مطالبات مردم

سلام. از تصمیم درست شورای شهر و شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت، بابت پاکسازی تبلیغات از روی شیشه‌های اتوبوس‌ها سپاسگزارم. هرچند هنوز این تبلیغات از تمامی اتوبوس‌ها پاک نشده است اما انتظار می‌رود مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم در اینگونه موارد باشند.
4784...0912

  ساماندهی کرایه مستأجران

با عرض سلام. بنا بر قانون نانوشته‌ای هرساله مالکان به بهانه تورم سال جدید، کرایه‌ها را افزایش می‌دهند. لطفا به مسئولان ذیربط بگویید این قانون سرقفلی را یک بازنگری جامع انجام دهند چون که یک ظلم به تمام معنا برای مستأجران است. امیدواریم موضوع مالک و مستأجر برای یک‌بار هم که شده، ساماندهی شود.
2530...0912

  عدالت در مطالب ورزشی

با سلام. لطف کنید در مورد چاپ مطالب ورزشی روزنامه همشهری، درخصوص استقلال و پرسپولیس عدالت را رعایت کنید.
7672...0912

این خبر را به اشتراک بگذارید