• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 19 آذر 1398
کد مطلب : 89903
+
-

با مردم

با مردم








از روش‌های دیگر کشورها در کاهش آلودگی هوا استفاده کنیم

در این فصل که دوباره مشکل آلودگی هوا شدت یافته است، بیشتر باید به ریشه‌های اصلی مشکل پرداخت که ریشه مشکل در افزایش جمعیت و پیامد آن مصرف بسیار زیاد سوخت‌های فسیلی و نابودی جنگل‌هاست. دست‌کم روش‌های مؤثر را یاد بگیریم. در کشوری مثل پاکستان که کشور فقیری محسوب می‌شود طرح جنگل‌کاری با نام «سونامی یک میلیارد درخت» اجرا شده که در نتیجه آن یک میلیارد درخت کاشته و صدها هزار شغل ایجاد شده است که در آینده علاوه بر کاهش مشکل آلودگی هوا و جلوگیری از تغییر اقلیم، منبع درآمد نیز خواهد بود. قرار است چند طرح مشابه دیگر در پاکستان اجرا شود تا کاشت درختان در این دوره به 10میلیارد درخت برسد.
هادی از تهران

سرعت بسیار پایین اینترنت در کرمانشاه
بعد از چندین روز قطعی سراسری اینترنت اکنون که چند روزی از وصل شدن آن در کرمانشاه می‌گذرد سرعت آنقدر پایین است که با زمان قطعی آن فرقی ندارد. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
پالیزبان از کرمانشاه 

2سال معطلی برای نصب تلفن ثابت
ساکنان کوچه پژمان در بلوار اوشان در منطقه محلاتی شمیران با گذشت 2سال از واریز پول تلفن ثابت، هنوز صاحب تلفن نشده‌اند. هربار هم مخابرات می‌گوید کابل و خط نداریم. آیا زمانی که پول‌ها را می‌گرفتند نمی‌دانستند که امکانات کم دارند؟
ساکنان کوچه پژمان شمیرانات

آب بدرنگ و بدبو در دهقان ویلای کرج
آبی که تحت عنوان آب شرب از لوله‌های شیرآب خانه‌ها در دهقان ویلای کرج خارج می‌شود، رنگ نوشابه زرد و بدبو است و هرچه پیگیر موضوع شده‌ایم نتوانسته‌ایم مسئولی بیابیم که به‌علت این موضوع بپردازد و بهداشت عمومی مردم برایش مهم باشد.
جنتی از کرج

پرداخت عوارض برای تنها جاده پرند چه توجیهی دارد؟
آیا پرداخت عوارض برای مردم ساکن شهر جدید پرند هنگام رفتن به تهران و برگشتن به شهر پرند واقعا توجیه دارد؟ آیا مردم در تنها راه ارتباطی شهر باید عوارض پرداخت بپردازند؟ ماهانه بین 80تا 120هزار تومان عوارض تردد در تنها جاده پرند به تهران و به عکس است!
احمدی از پرند

من در کدام دهک قرار می‌گیرم؟
یک خانه 50متری در صالحیه دارم بدون حساب بانکی و ماشین و دارایی دیگری. من در کدام دهک قرار می‌گیرم که یارانه بنزین شامل حال من و خانواده چهارنفری‌ام نمی‌شود؟
حسینی از جنوب تهران 

سطل زباله کوچه 204تهرانپارس را برگردانند
بیش از یک‌ماه از نبود سطل زباله سر کوچه 204تهرانپارس می‌گذرد؛ درحالی‌که این کوچه چندین واحد آپارتمان چند واحدی دارد و هر روز زباله به‌نحوی سر این کوچه انباشته می‌شود که حتی نمی‌توان از آن تردد کرد. بوی بد و منظره زشت آن به کنار. از مسئولان عاجزانه تقاضای رسیدگی داریم.
صافدل از تهرانپارس

4سال از آغاز احداث پل صالحیه-واوان گذشت
4سال پیش عملیات احداث پل ارتباطی بین صالحیه و اسلامشهر(واوان) آغاز شد، اما با گذشت این همه سال و به‌رغم نیاز بسیار زیاد به این پل به‌دلیل اثرات مثبتش روی کاهش آلودگی هوا و ترافیک، پل به حال خود رها شده و هیچ خبری از راه‌اندازی و افتتاح آن نیست.
رضایی از اسلامشهر

مخزن زباله چهارراه استانبول ساماندهی شود
یک مخزن بزرگ زباله در کوچه صمصام واقع در چهارراه استانبول سال‌هاست برای کسبه پرشمار این محدوده ایجاد مشکل نموده؛ هم وضعیت ظاهری اینجارا به‌هم زده و هم مشکلات بهداشتی فراهم کرده است. بارها هم از شهرداری منطقه ۱۲شفاهی وکتبی خواسته‌ایم فکری بکنند ولی تاکنون توجه نشده است. به اداره بهداشت وپلیس و... هم اعلام شده است.از مسئولان تقاضای توجه و رسیدگی داریم.
میرزاخانی از چهارراه استانبول

جانباز، بدون حقوق، بیکار، بدون کمک معیشت
از جانبازان جنگ هستم که حقوقی از بیناد بابت جانبازی نمی‌گیرم، بیکارم، یارانه می‌گیرم اما از پرداخت کمک معیشت به من خبری نشد. لطفا صدایم را به اهلش برسانید.
پناهی از کرمان

افزایش 70درصدی نرخ معاینه فنی 
سال ۹۷ نرخ معاینه فنی ۲۲هزار تومان بود. امسال قبل از گرانی بنزین به مرکز معاینه فنی بیهقی مراجعه کردم که مبلغ ۳۷هزار تومان دریافت کردند و این یعنی افزایش حدود ۷۰درصد. برچه اساسی این مقدار رقم معاینه فنی افزایش یافته است؟
شهاب از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید