• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 14 آذر 1398
کد مطلب : 89555
+
-

با مردم

با مردم

   70میلیون هزینه کردیم هنوز شبکه فاضلاب نداریم
در یک آپارتمان 8واحدی ساکن هستیم که هر واحد 7میلیون تومان، آن هم در سال 96بابت اتصال به شبکه فاضلاب به آبفا پرداخته‌ایم اما خبری از اتصال به شبکه فاضلاب نیست. اکنون مجبور شده‌ایم حدود 14میلیون برای کندن چاه جدید هزینه کنیم که هم ایمنی بالایی ندارد و هم بعد از چند سال دوباره پر می‌شود. مسئولان آبفا لطفا پاسخگو باشند.
کتابی از صادقیه

   نقش بنگاه‌داران در گرانی و تورم 
اجاره‌بها از عوامل اصلی تورم و گرانی است. اجاره خانه‌ها هم عامل فروپاشی خانواده‌هاست و قشر بنگاه‌دار به این وضع دامن می‌زنند؛ چراکه هر چه رقم معامله بالاتر، درصد آنها نیز بیشتر. البته از وجود بنگاه‌داران منصف و خداترس نگذریم اما به‌ هرحال این مشکلات هم به قوت خود باقی است.
قره‌داغی از سراب

   قابلیت‌ محصول کیوی مازندران نادیده گرفته شده
درحالی‌که سودآوری خوبی از رهگذر صادرات کیوی عاید کشاورزان و باغداران می‌شود اما از یکسو تقویت اقتصاد منطقه و از سوی دیگر سود ناخالص ملی باعث می‌شود، امکان صادرات این محصول در اختیار همه قرار نگیرد و اغلب محصولات قبل از رسیدن به بازار پیش‌فروش ‌شوند. همچنین صنایع فرآوری این محصول در استان دایر نیست.
کجوریان از بهشهر

  چند سال است که گوشت نخریدم، ‌کمک‌معیشت هم ندارم
برخی مسئولان درد مردم را نمی‌فهمند. به‌عنوان یک مادر چندسال است که نتوانسته‌ام حتی نیم‌کیلو گوشت برای فرزندانم بخرم. آن وقت یارانه کمک‌معیشتی هم به من تعلق نمی‌گیرد. چقدر شرمنده بچه‌هایم باشم.
لیلا از تهران

   حمل‌ونقل عمومی افتضاح در شهر سهند
ایجاد و توسعه حمل‌ونقل عمومی در شهر سهند از مطالبات جدی مردم ساکن در این شهر است. انتظار داریم شهردار جدید به این مهم توجه کافی داشته باشد. اینکه حتی یک خط برای این شهر تعریف نشده است، واقعا جای سؤال دارد.
رضامنش از تبریز

  بودجه دارایی با بستن کارخانه و مغازه تأمین نمی‌شود
چقدر از مغازه‌ها و کارخانجات که به‌دلیل مالیات‌های سنگین به تعطیلی کشیده شده‌اند و صدا و سیما هم هر شب بخشی از آنها را نشان می‌دهد. آیا اگر این مغازه‌ها و کارخانجات و اصناف بسته باشند، پول مورد نظر دارایی تامین می‌شود؟ مالیات حقی است که باید مردم بپردازند اما تعطیل کردن کارخانه یا مغازه‌هایی که 2 سال است دچار رکود هستند، مشکلی را حل نمی‌کند.
مطهری از تهران 

  گرانی سوخت، صیادان را خانه‌نشین کرده است
گرانی سوخت بدون درنظر گرفتن سهمیه مناسب برای ما قشر صیاد، باعث خانه‌نشینی‌مان شده است. از مسئولان تقاضا داریم فکری به حال مشکلات معیشتی ناشی از کمبود سوخت برای صیادان بکنند.
ناصری از بندرعباس

  هواکش‌های مترو نیازمند به‌روزرسانی هستند
هواکش‌های واگن‌های مترو درست کار نمی‌کنند و در این فصل مسافران خیس عرق می‌شوند و تقاضای روشن کردن کولر می‌کنند که باعث سرماخوردگی می‌شود. چرا نباید هواکش‌های واگن‌ها به‌روز شده و واگن‌های جدید وارد ناوگان شود. قطارهای فرسوده چه زمانی بازسازی می‌شوند.
جهانبخش از تهران

   نیاز به پایگاه راهنمایی و رانندگی
در محله حکیمیه (تهرانپارس) کیوسک راهنمایی و رانندگی وجود ندارد و وضع رانندگی و پارک خودروها افتضاح است. به غیر از گاهی اوقات و مواقعی که تصادفی صورت می‌گیرد در این منطقه پلیس راهنمایی تردد نمی‌کند، لطفا درباره استقرار یک پایگاه ثابت راهنمایی و رانندگی در حکیمیه اقدام کنید.
نورآبادی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید