• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 18 مهر 1398
کد مطلب : 84232
+
-

با مردم

با مردم

   پول‌هایی که به اسم تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد گرفتند، چه شد؟
وقتی دانشگاه آزاد اعلام کرد تکمیل ظرفیت داریم، علاقه‌مندان به استفاده از این ظرفیت مبلغ 44هزار تومان به‌حساب دانشگاه واریز کردند اما مدتی بعد اعلام شد که تکمیل ظرفیت رشته‌های غیرپزشکی نداریم. حالا یک مسئولی بگوید تکلیف پول‌هایی که مردم به‌حساب دانشگاه آزاد ریختند، چیست؟
سلطانی از تهران

   گرانی داروهای فشارخون و دیابت
با توجه به شمار بالای مبتلایان به بیمارهای فشارخون و دیابت در ایران، چرا داروهای این بیماران گران شده است؟ آیا وقتی یک بیماری تا این اندازه گستردگی دارد، رواست که داروهای آن گران شود؟ برخی داروها نیز از شمول بیمه خارج شده است که عوارض این کار مدتی دیگر دامن جامعه را می‌گیرد.
نیری از یزد

   بناهای تاریخی منطقه  12را دریابید
تعدادی از بناهای تاریخی منطقه 12در حال تخریب هستند. نمونه آن سر قبر آقا، آب انبار سیداسماعیل در خیابان سیروس سابق که متعلق به سال‌های اولیه پایتخت شدن تهران است و خانه امین‌الدوله در بازار نجارهاست که نزدیک به 170سال قدمت دارد و در آن کهنه‌فروشی و لباس‌فروشی می‌شود. همه اینها معماری زیبا و هویت تاریخی دارند و جا دارد مسئولان آنها را برای بازدید عموم مرمت و بازسازی کنند.
عموزاده از تهران 

   ساخت‌وساز در اراضی همجوار پادگان حر 
در اراضی کاشان که همجوار پادگان حر است، هرازگاهی شاهد ساخت‌وساز در محوطه پادگانیم. درحالی‌که قرار بود در طرح تفصیلی شهر، این زمین‌ها به فضای سبز اختصاص یابد. هم‌اکنون ارگان‌های نظامی مختلف فضای سبز داخل محوطه را خشک کرده و به جای آن ساختمان می‌کارند.
اکبری از میدان حر

   درِ خودرویی که تحویل گرفتم، رنگ شده است
 25شهریور دنا پلاس خود را بعد از مدت‌ها تحویل گرفتم. بعد از بردن خودرو به کارواش معلوم شد در این خودرو تعمیر شده و رنگ خورده است. در کمتر از 24ساعت خودرو را عودت دادم و درحالی‌که طبق بخشنامه چنین خودروهایی تا یک‌ماه قابل عودت است، به من می‌گویند چون سوابق تعمیرات خودرو در اینجا ثبت نشده، قابل عودت نیست!
بهرمان از خیابان شریعتی

   تخفیف بیمه درست معادل رقم ارزش‌افزوده و تخفیف مالیات
در موعد تمدید بیمه خودرو، با 2 سال تخفیف و رقم 194هزار تومان آن را بیمه کردم اما به جای این رقم 156هزار تومان مالیات سلامت و ارزش‌افزوده از من گرفتند و در مجموع نزدیک به 2میلیون تومان پول بیمه دادم. واقعا کجای این کار انصاف است؟
موسوی از تهران

   یک طرف خانه‌ام گاز دارد و طرف دیگر نه!
در شهرک سفید شهرستان سنگر در استان گیلان 2 واحد ساختمان خریدم که ساختمان گازکشی شده اما فقط یک طرفش! درحالی‌که واحدهای دیگر همگی گازکشی کامل دارند. مراجعاتم به اداره گاز و سازنده بی‌نتیجه بوده، ‌حقوق شهروندی من چه می‌شود؟
برادران از سنگر

   پول زور از موتورسواران در محدوده لاله‌زار
مسئولان اعلام کردند هر نوع اخذ وجه در قالب پارکبان یا هر عنوان دیگری غیرقانونی است اما در ابتدای خیابان لاله‌زار از طرف توپخانه هر روز فردی که کارتی به گردن دارد، برای موتورسواران قبض صادر می‌کند. لطفا بررسی و رسیدگی شود.
ارجمند از لاله‌زار

   مشکل آب اهواز 20ساله شد
20سال است در اهواز مشکل افت فشار و شوری آب داریم و هر چه دردمان را فریاد می‌زنیم گوشی بدهکار نیست. آن‌وقت مسئولان همه دستورات‌شان را برای پایتخت می‌دهند. ما دردمان را به چه‌کسی بگوییم؟
نوری از اهواز

این خبر را به اشتراک بگذارید