• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 5 خرداد 1398
کد مطلب : 56958
+
-

با مردم

با مردم








سرقفلی مکان دستفروشی در شهر پرند

در شهر جدید پرند مکان‌های بساط‌کردن دستفروشان قیمت و رقمی دارند که به صورت نانوشته بین سد معبر و بساطی رد و بدل می‌شود و در این میان هیچ قانون و قاعده‌ای وجود ندارد و اگر مسئولی از کسی خوشش نیاید ممکن است به او اجازه بساط کردن ندهد.
نورانی از شهر پرند

خاموشی شبانه بخشی از خیابان‌های کمالشهر
بخشی از شهر 200هزار نفری کمالشهر کرج در شب‌ها تاریک است و اگر روشنایی و نور مغازه‌ها نباشد واقعا همه جا تاریک می‌شود که این موضوع فضای امنی برای دزدان و سارقان فراهم کرده است. چندی قبل که عروسی یکی از فرزندان کسبه محل بود و چندین مغازه در سه‌راه امام‌خمینی تعطیل بودند واقعا آن بخش شهر در تاریکی فرو رفته بود. آیا شهرداری نور شهر را نباید تامین کند؟
شوندی از کمالشهر

نظافت منطقه پاسداران نیازمند توجه
از شهرداری منطقه پاسداران تقاضا داریم به نظافت خیابان ریحانی شمالی و کوچه سروناز توجه کنند. باور کنید هفته‌ای یک‌بار هم نظافت نمی‌شود.
امین رافت ازمنطقه 4پاسداران

کاغذ مخصوص تست قند نایاب شده است
کاغذ مخصوص تست قند بیماران دیابتی اولا که پیدا نمی‌شود، اگر هم پیدا شود به تعداد محدود در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و داروخانه‌ها می‌گویند به هرکسی بیشتر از اندازه نمی‌توانند بفروشند. واقعا باید مردم از این ناحیه هم سختی بکشند؟
خلیلی از یزد

مسئول نظارت بر شرکت‌های کاریابی کیست؟
افراد بیکار تنها منبع درآمد شرکت‌های کاریابی هستند و هر چه آنها بیشتر دنبال کار بگردند برای آنها بهتر است. واقعا نهادی نباید بر فعالیت این شرکت‌ها نظارت کند؟ در یک نمونه شرکت کاریابی شبانه شرکت را جمع کرد و ناپدید شد و نمونه‌ای دیگر کاری پیدا نمی‌کند، پول را هم پس نمی‌دهد. اتفاق بدتر اینکه اگر کاری پیدا کنند از شما چک و سفته می‌گیرند برای دادن نخستین حقوقتان به آنها و احتمال اینکه شما فقط 3ماه سرکار باشید در کارهایی که‌ این شرکت‌ها می‌یابند، بسیار است و گویا این افراد با برخی شرکت‌ها زد و بندهایی دارند.
جعفری از شهرری

 قبل از ساخت شهرها به زیرساخت‌ها فکر شود
انتظار می‌رود وزارت راه، مسکن و شهرسازی قبل اینکه به تأسیس شهرجدید در هرنقطه‌ای از کشوراقدام کند، زمین‌هایی را برای ساخت همه امکانات ساکنان آینده آن درنظر بگیرد. این موضوع برای زمین‌های خالی داخل شهرها نیز موضوعیت دارد.
قهرمانی از هشتگرد کرج

مگر در رستوران دانشگاه مشهد چه خبر بوده است
مگر رستورانی که در دانشگاه فعالیت می‌کند زیرنظر دانشگاه نیست که پلیس بریزد و بگیر و ببند کند. در ثانی مگر چه اتفاقی قرار است در رستوران یک دانشگاه رخ دهد که اینگونه برخورد شده. این خبرها و رفتارها روحیه دانشجویان را آزرده می‌کند و مطابق قوانین و منویات مقامات کشور نیست.
محمدزاده از مشهد

واحدهای صنعتی بوشهر شهر ارواح شده‌اند!
بیش از 120واحد صنعتی در بوشهر راکد و تبدیل به شهر ارواح شده‌اند و مسئولان بعد از کلی برنامه و جلسه قول فعال‌سازی‌ تنها 18واحد را داده‌اند که ‌آن هم معلوم نیست عملی شود یا خیر!
عالی حسینی. بیکار از بوشهر

گردشگران مراقب جنگل‌های بلوط باشند
از همه هموطنان و گردشگرانی که به زاگرس سفر می‌کنند تقاضا می‌کنیم نسبت به حفظ جنگل‌های بلوط کوشا باشند و اجازه ندهند آتش به جان جنگل‌هایی بیفتد که صدها سال برای احیای آنها زمان نیاز است.
رشیدی از ایلام

این خبر را به اشتراک بگذارید