• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 11 اسفند 1397
کد مطلب : 49434
+
-

با مردم

با مردم

چرا کولر واگن‌های مترو روشن است
 هنوز فصل گرما فرا نرسیده کولر در واگن‌های مترو روشن است درحالی‌که الان باید بخاری‌ها روشن باشند. گناه کسانی که سینوزیت دارند و سرمایی هستند، چیست؟
قهرمانی از تهران

  به فکر کارگران و بازنشستگان باشند
 گوشت نخوریم سرطان‌زاست، میوه هم که نمی‌توانیم بخوریم، سبزیجات هم که گران است، سفر هم که نمی‌شود برویم، یک نفر بگوید با این حقوق‌ها و عیدی یک میلیونی چه کنیم؟
لیلا زهدی از تبریز

  نبود معلم برای مدرسه راهنمایی روستای زین‌آباد
 دانش‌آموزان روستای زین‌آباد کبودرآهنگ اگر برای ادامه تحصیل به روستاهای همجوار نروند در پایان مقطع ابتدایی ترک تحصیل می‌کنند، زیرا به‌رغم ساختمان بسیار شکیل مدرسه روستا، معلمی نیست که در مقطع راهنمایی تدریس کند.
جمعی از اهالی زین‌آباد

  در تعیین میزان حداقل حقوق، مطابق تورم عمل کنند
 مسئولان در تعیین میزان حداقل حقوق تورم واقعی را لحاظ کنند نه عددی تلویحی و ضمنی. زیرا اگر حقوق‌های ثابت افزایش نیابند سال آینده مشکلات بسیاری پیش خواهد آمد.
سلیمان بلغار از تهران

شریف‌آباد ورامین فروشگاه توزیع گوشت ندارد
 شهرستان ورامین فروشگاهی که مخصوص توزیع گوشت باشد ندارد، در نتیجه مردم این شهر گوشت مورد نیاز خود را با قیمتی گزاف تهیه می‌کنند. واقعا اختصاص یکی از فروشگاه‌های شریف‌آباد به گوشت اینقدر سخت است؟
محمدرضا از شریف‌آباد

آمار بیکاری بالا در بومیان عسلویه
 بیکاری در بین بومیان عسلویه امری عادی است، از طرفی واردات کالاهای بی‌کیفیت باعث ضربه به بخش تولید شده است. من با مدرک لیسانس 2 سال است بیکارم.
محبوبی از عسلویه

  کارگران رستوران‌ها بیکار شده‌اند
 بسیاری از رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها به‌دلیل گرانی گوشت مجبور به تعطیل‌کردن مغازه خود شده‌اند. چه‌کسی پاسخگوی بیکاری صدها نفر از کارگران این قشر است؟
اصغری از چالوس

وضعیت بد جاده‌های دهستان الیان
 از مسئولان محترم تقاضا دارم از جاده‌های دهستان الیان بازدید کنند تا اوضاع بد جاده‌ها و خرابی آنها را ببیند. آسفالت دهستان 25سال قبل انجام شده و از آن تاریخ ترمیم نشده است.
مهدیزاده ازفومن

کوچه‌ای که پارکینگ شده!
 کوچه هاشمی واقع در اول فاز یک اندیشه شهریار به‌دلیل پارک ماشین‌ها در دوطرف مشکلات متعددی را برای ساکنین درست کرده است. درست که اغلب کوچه‌ها چنین وضعی دارند اما واقعا این کوچه پارکینگ شده است!
یک شهروند از اندیشه

 فدراسیون دوچرخه‌سواری برای فراگیر شدن دوچرخه ورود کند
 در بسیاری از کشورهای دنیا که مردم از دوچرخه استفاده می‌کنند، نهادهایی مانند فدراسیون دوچرخه سواری وارد میدان عمل می‌شوند اما در ایران فدراسیون فقط به ورزشکاران خاص خودش می‌رسد و در کار عمومی مشارکت ندارد.
کهن‌ساز از مشهد

وعده تعویض تاکسی‌های فرسوده عملی نشد
 درخصوص خودرو‌های تاکسی فرسوده مسئولان تاکسیرانی جوابی نمی‌دهند و حتی وقتی پیگیر تعویض خودرو و شرایطش می‌شوید به شما پوزخند می‌زنند. وعده‌ها چه شدند؟
شهروند تهرانی

بعد از 3‌ ماه کارت ماشینم نیامد!

عدم‌صدور کارت خودرو گویا کشوری شده است! 3 ‌ماه پیش تعویض پلاک کردم اما هنوز کارت ماشینم صادر نشده، لطفا مسئولان پاسخ دهند.
مسعود صدف‌تبار از زاهدان

غرب به شرق جاده قدیم پر از چاله‌های خطرناک است

در جاده قدیم کرج، لاین غرب به شرق محدوده گمرک پر از چاله‌های خطر ناک است که در قسمت خط سبقت باعث ترکیدن تایر خودروها می‌شود و حداقل روزانه چند خودرو دچار حادثه می‌شوند. لطفا رسیدگی شود.
سلطانی از تهران

زمین‌های شرکت برق تهران چه شد؟

 چرا قوه قضاییه رأی زمین‌های شرکت برق منطقه‌ای تهران واقع در شهر جدید هشتگرد را بعد از 10سال صادر نمی‌کند؟
 گلستانی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید