• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 6 مرداد 1399
کد مطلب : 105983
+
-

با مردم

با مردم









هیاهوی قرارداد ایران و چین بیهوده است

چین در طول سال‌ها شریک اول تجاری ایران بوده و غیراز ایران با باقی کشورهای دنیا مبادلات بسیار دارد. در شرایطی که غرب درهای تجارت با ایران را محدود کرده و با تحریم اشخاص و شرکت‌ها عرصه را بر دولت و مردم تنگ می‌کند بدیهی است که دنبال قراردادهای تازه برویم. شاید بررسی ابعاد این قرارداد مناسبت داشته باشد اما بدیهی است که کشور باید به‌دنبال دریچه‌های تازه تجارت باشد و چه بهتر که این شریک تجاری کشوری باشد که در کشورهای همسایه و آفریقا و آمریکای جنوبی هم سرمایه‌گذاری‌های بسیار کرده است و به هرحال از اصول تجارت سردر می‌آورد. کافیست دولتمردان ما با تدبیر عمل کنند و مردم صبور باشند.
حکیمی از تهران 

ماسک دولتی بسته 50 تایی، 130هزار تومان 
مگر نه اینکه دولت قیمت مصوب ماسک‌های سه‌لایه ساده را هر عدد هزارو300تا هزار و 500تومان اعلام کرده؟ پس چرا بسته 50تایی همین ماسک دولتی در داروخانه دولتی 130هزارتومان است یعنی 2 برابر قیمت. اینقدر سخت است کنترل قیمت کالایی که در تولید آن خودکفاییم؟
آزاده از کرج

سطل‌های زباله در تهرانپارس نیازمند شست‌وشو و نظارت

بوی تعفن سطل‌های زباله در گوشه و کنار شهر استشمام می‌شود و به‌خصوص در شرق تهران و محدوده تهرانپارس وضعیت بسیار بد است. از مسئولان تقاضا می‌شود بر کار زحمتکشان نظافت شهری نظارت بیشتری کنند.
فاطر از تهران 

ایجاد بازارچه‌های مرزی ایلام چه شد؟
در سال‌های اخیر ایجاد 3 بازارچه و گذر مرزی چیلات در دهلران، چنگوله در مهران و هلاله شمالی در ایلام در دستور کار دولت قرار گرفت اما به‌رغم وعده‌های فراوان هنوز این بازارچه‌ها به سرانجام مشخصی نرسیده است. این در حالی است که بیکاری بیداد می‌کند و احتمالا بودجه‌هایی هم به این طرح‌ها اختصاص یافته است.
نوری از ایلام

شلوغی رستوران‌های شمال شهر در این وضعیت کرونایی
در شرایطی که موج دوم کرونا بیداد کرده است برخی رستوران‌های شمال شهر آنقدر شلوغ است که برای ورود به آنها عده‌ای پشت در ایستاده‌اند تا صندلی خالی شود؛ آیا در آن قسمت شهر کرونا نیامده و چه‌کسی مسئول نظارت بر این وضعیت است؟
سیدپور از تهران

گرانی بیش از اندازه مسکن مهر هشتگرد
متأسفانه قیمت‌های مسکن مهر در هشتگرد آنقدر سنگین است که فقط به درد همان دلالان می‌خورد. تازه همین مسکن‌های گران هم از کمترین امکانات و تجهیزات برخوردارند.
 متقاضی مسکن مهر از هشتگرد

تیم والیبال کردستان در لیگ برتر والیبال چه شد؟
بعد از سال‌ها قرار بود یک تیم ورزشی از استان کردستان در لیگ برتر کشور باشد آن هم در رشته والیبال که محبوب مردم استان است. تیم راه‌یاب ملل، امتیاز لازم برای حضور در لیگ برتر والیبال را هم کسب کرد اما مسئولان از این تیم جوان و بی‌ادعا حمایت نکردند تا دلگرمی و نشاطی برای مردم استان ایجاد شود و در نهایت تیم راه‌یاب ملل از حضور در لیگ برتر انصراف داد واقعا چرا؟
سالاری از سنندج

این خبر را به اشتراک بگذارید