• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 2 مرداد 1399
کد مطلب : 105674
+
-

با مردم

با مردم

  صداوسیما مردم را از روزنامه‌ها دور می‌کند
در یکی از برنامه‌های صبحگاهی سیما مجری برنامه به جای اینکه روزنامه بیاورد و از روی آن آخرین خبر‌ها را بخواند از روی گوشی یا تبلت می‌خواند و عملا مردم را تشویق می‌کند که روزنامه به‌دست نگیرند و از فضای مجازی استفاده کنند. اینگونه می‌خواهیم رسانه‌های کاغذی را حفظ کنیم؟
اصلانی از ورامین

   باغچه اسفندیاری در نهاوند رو به ویرانی
باغچه اسفندیاری واقع در روبه‌روی کتابخانه امید صبا در شهرستان نهاوند رو به ویرانی است و هر لحظه امکان فروریختن بنای آن وجود دارد؛ درحالی‌که مسئولان شهری می‌توانند کاری کنند که هم بنا حفظ شود و هم جان کسی با فرو ریختن بنا به خطر نیفتد.
اسماعیلی از نهاوند

   قطع همه روزه برق در پردیس
متأسفانه برق پردیس هر روز دچار قطعی می‌شود و مشکلات عدیده‌ای برای ساکنین به‌وجود می‌آورد. در شرایطی که یک فروشگاه درست و حسابی هم نیست که آب خنک از آن بخریم تا کی این وضع ادامه خواهد داشت.
خوبرو از پردیس تهران

   محدوده‌های دوچرخه سواری در بام لند مدیریت شوند
از شهرداری منطقه 22تقاضا داریم برای دوچرخه سواران در بام لند و اطراف دریاچه چیتگر محدوده‌هایی تعیین کنند که مزاحمتی برای عابران پیاده به‌خصوص آنهایی که روزانه پیاده روی می‌کنند ایجاد نشود. تردد دوچرخه‌ها آنقدر بی‌برنامه و نامنظم است که نمی‌گذارد مردم پیاده روی کنند و این وضع بارها مصدومیت عابران را به‌دنبال داشته است.
گیلانی از منطقه 22تهران

   روستای پازوکی زنجان امکانات اولیه زندگی ندارد
روستای «پازوکی» در زنجان از داشتن امکانات اولیه زندگی مانند آب، برق، گاز، مسجد، مدرسه، مرکز بهداشت، آنتن دهی تلفن همراه، وجود تلفن ثابت و... حتی راه دسترسی مناسب محروم است، به‌طوری که بیماران این روستا تا رسیدن به بیمارستان در جاده جان خود را از دست می‌دهند.
سیدان از زنجان 

  چرا نام میدان گل‌ها را شورایاری کرده اند
در سعادت‌آباد در خیابان زیتون میدانی هست که اسم سابق آن گل‌ها بود، ‌اخیرا نام آن را تغییر داده و «شورایاری» گذاشته‌اند که بسیار نامناسب است. لطفا این اسم را به نام قبل آن بازگردانند.
توکلی از تهران 

  زمین‌های تأمین اجتماعی بهبهان همچنان بلاتکلیف
در سال۱۳۸۳ مالکان زمین‌هایی واقع در تامین اجتماعی شهرستان بهبهان اقدام به فروش زمین کردند و از اداره مسکن و شهرسازی، شهرداری، منابع طبیعی و سایر ادارات مربوطه استعلامات لازم انجام شد و شهرداری پروانه ساخت صادر کرد، ولی ۱۴سال بعد مسکن و شهرسازی جلوی ساخت‌وساز مردم را گرفت و درحالی‌که مردم با پول خود پل ساخته و آبرسانی کرده‌اند اقدام به قطع آب و تخریب پل کرده‌اند. تاکنون چندین نوبت مالکان با فرمانداری و دادستان و مسکن و شهرسازی جلسه برگزار و تجمع کرده‌اند ولی تاکنون فایده‌ای نداشته است. صدای ما را به مقامات ارشد برسانید.
مالکان بلاتکلیف از بهبهان 

  مستأجران در تامین معیشت دچار مشکل شده‌اند
با افزایش سرسام‌آور هزینه‌های اجاره‌خانه در تهران مشکل مستأجران، کمرشکن شده و این وضع در معیشت و خورد و خوراک آنها اثر کرده است. طرح‌های دولتمردان برای خانه دار شدن زمان‌بر است و این عده اکنون به نان شب محتاجند. فکری عاجل برای مستأجران درمانده بکنند.
بلغار از تهران 

   بخش فورگ داراب آب ندارد
بخش فورگ از توابع شهرستان داراب که از گرم ترین نقاط این شهرستان گرمسیری است با وجود هوای طاقت‌فرسا در تابستان‌های خشک، این روزها با مشکل تامین آب مواجه است. طی ۱۰روز گذشته، پمپ آب شهر دوبرجی (مرکز بخش فورگ) 3 بار دچار مشکل شده و به‌دلیل نوسان برق از کار افتاده است و از طریق تانکر سیار، آبرسانی به این منطقه انجام می‌شود. همچنین بیش از نیمی از روستاهای فورگ نیز با بی‌آبی مواجه هستند. به داد مردم اینجا برسید.
اهالی فورگ داراب

قدردانی
شهرداری منطقه15 وانتی‌های خیابان شهرزاد را جمع کرد

از روزنامه همشهری برای انعکاس مشکل ساکنان خیابان شهرزاد و از شهرداری منطقه15 برای جمع‌آوری وانتی‌هایی که خیابان در قرقشان بود تشکر می‌کنیم. اکنون مدتی است خیابان مرتب و ترافیک روان شده است. تقاضا داریم جلوی وانتی‌ها و دوره‌گردها را بگیرند و اجازه ندهند دوباره وضع قبلی تکرار شود.
ثابتی از تهران

پاسخ مسئولان
هتل هما پیاده‌رو را اشغال نکرده است

روابط عمومی منطقه3 شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع اشغال پیاده‌رو توسط هتل هما در خیابان خدامی در ستون با مردم روز سوم تیرماه پاسخ داده است: هتل هما دارای رمپ اختصاصی از حاشیه پیاده روست که مربوط به ملک هتل است و پیاده‌رو به هیچ عنوان از طرف هتل مذکور سد معبر نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید