• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 29 تیر 1399
کد مطلب : 105247
+
-

با مردم

با مردم

  طرح 35متری کرمان؛ همچنان معطل
بعد از مدت‌ها پیگیری و نامه‌نگاری و تقاضا بالاخره مقرر شد 35متری کرمان پس از 40سال ساماندهی شود اما از زمان تصویب طرح ساماندهی مقرر است که کمیسیون ماده5 برای طرح 35متری کرمان تشکیل شود، ولی اکنون ماه‌هاست که این کمیسیون تشکیل نشده و مردم حتی نمی‌توانند ملک کلنگی خود را بازسازی کنند.
رمضانی از تهران 

   فقط در حرف برای حفظ باغستان‌های قزوین اقدام شده است
مساحت باغستان‌های سنتی قزوین با قدمت 1200سال در سال‌های اخیر به نصف رسیده است درحالی‌که مسئولان قزوین مدام از ضرورت حفظ این میراث ملی سخن گفته‌اند اما واقعیت این است که برای حفظ این باغستان‌های نادر اقدامات عملی قابل توجهی نکرده‌اند و فقط حرف می‌زنند. گواه آن نیز کاهش مساحت این باغستان‌ها از 5 هکتار به 2.5هکتار به بهانه‌های مختلف است. از مسئولان کشوری تقاضای رسیدگی داریم.
خوشخو از قزوین 

  دوربرگردان توتک در جاده خاوران را باز کنید
بسته بودن دوربرگردان توتک در جاده خاوران روبه‌روی شهرک صنعتی مردم را به دردسر انداخته و ساعت‌ها وقت آنان را تلف می‌کند. ایمن‌سازی‌ و استاندارد نبودن بهانه بستن آن بود و اعلام کرده‌اند که اکنون آماده بازگشایی است. باز کردن یک دوربرگردان بازسازی شده افتتاحیه نمی‌خواهد. لطفا دوربرگردان باز شود.
احمدی از تهران خاوران 

  زمین‌های بازنشستگان خدمات شهری دامغان چه شد
رفتگری هستم که بعد از 24سال خدمت از شهرداری دامغان بازنشسته شدم. بارها شهرداری دامغان از ما پول گرفته است تا زمین برای ساخت خانه به ما بدهد اما به بازنشستگی رسیدیم و از زمین خبری نشد و من و امثال من در این سن هنوز مستأجریم درحالی‌که فرزندان بزرگ داریم. از مسئولان شهرداری دامغان تقاضای پیگیری و پاسخگویی دارم.
عربعلی ایثاری ازدامغان

  تاکسی‌ها در ایستگاه‌های شهرک یاس توقف نمی‌کنند
رانندگان تاکسی خط شهید همت- شریعتی در ایستگاه‌های شهرک یاس توقف نمی‌کنند و بالحن بسیار ناشایستی با مسافران صحبت می‌کنند. لطفا تاکسیرانی به این موضوع ورود کند.
شمایلی از تهران 

  پرسنل درمان مجبور به خرید ماسک هستند
با وجودی که مدام خبر از تولید انبوه و خودکفایی در تولید ماسک و مواد ضدعفونی می‌دهند ما به‌عنوان پرسنل درمان مجبوریم ماسک مناسب برای حضور در بیمارستان را خودمان از بازار تهیه کنیم زیرا ماسک‌هایی که در بیمارستان هستند به اندازه کافی از ما محافظت نمی‌کنند و اکنون که دوباره میزان شیوع بالا رفته است وضعیت ما بدتر شده و هر روز کلی هزینه ماسک و دستکش و... داریم 
از پرسنل بیمارستان تهران کلینیک 

  چهارراه بعثت- بخارایی مسیر عابر پیاده ندارد
درچهارراه بعثت - بخارایی جنب ترمینال جنوب هیچ امکان عبوری برای عابرپیاده درنظر گرفته نشده حتی پل هوایی هم وجود ندارد. 
طاهربلغارازتهران

   40 روز قبل سهام فروختم از پولش خبری نیست
براساس نیازی که داشتم حدود 40روز قبل سهم 30درصدی سهام عدالت خود را با مراجعه به بانک فروخته‌ام، اما تا این لحظه هیچ خبری از پرداخت سود و پول سهام عدالت نیست.
ندری از گرگان

  مسئولان به بازنشستگان جدول مدیریت هزینه بدهند
بعد از 3‌ماه فراز و نشیب و شعارهایی که برای افزایش حقوق و همسان‌سازی‌ دادند و بعد از پرداخت 30سال حق بیمه رقم ناچیزی به حقوق من اضافه شده که اندازه یک دهم هزینه‌های اضافه شده در سال‌جاری هم نیست. مسئولان به ما جدولی بدهند که چطور این پول را هزینه کنیم؟
واقف تامارایی از تهران 

  بوستان خلیج‌فارس نسیم‌شهر پاکسازی شود
بوستانی به نام خلیج‌فارس یا باغ امامی در نسیم شهر هست که مدت‌هاست پاتوق معتادان و اراذل و اوباش است و مواد‌مخدر به‌صورت علنی در آن مصرف می‌شود و قاچاقچیان هم به سادگی در آن مواد‌مخدر خرید و فروش می‌کنند.در یک‌ماه گذشته بارها به 110زنگ زدیم و تقاضای پاکسازی این پارک را داده‌ایم ولی تاکنون خبری نیست و هر روز وضع پارک بدتر می‌شود و خانواده‌ها از این وضع احساس خطر می‌کنند.
ساکنان محدوده بوستان از نسیم‌شهر

این خبر را به اشتراک بگذارید