• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 7 تیر 1399
کد مطلب : 103397
+
-

با مردم

با مردم

   شلوغی بیش از اندازه وسایل حمل‌ونقل عمومی 
اجرای طرح ترافیک به‌رغم فواید زیاد درست نیست زیرا باعث شده اتوبوس‌ها و مترو به‌خصوص در اوایل صبح بسیار شلوغ شوند که این وضع امکان شیوع کرونا را افزایش می‌دهد.
اکبر‌زاده از تهران

   اتوبان تهران - ساوه، نور و آسفالت مناسب ندارد
متأسفانه مالکان بهره‌بردار از اتوبان تهران- ساوه به مشکلات اهمیتی نمی‌دهند و بعد از گذشت ۲۰سال هنوز نیمی از اتوبان نور ندارد. از پرند به طرف تهران آسفالت پر از دست‌انداز است و بهره‌بردار به جای ترمیم این آسفالت‌ها نسبت به نصب دوربین اقدام می‌کند. حالا که عوارض را مدام افزایش می‌دهند اقلا به نور و آسفالت این اتوبان رسیدگی کنند.
فرشادخواه از ساوه

   دردسرهای شکایت به شورای حل اختلاف
هر کسی گذرش به شورای حل اختلاف بیفتد قطعا دردسرهایی کمتر از مراجعه به دادسرا و دادگاه ندارد. به‌خصوص در امور مالی شورای حل اختلاف به‌گونه‌ای عمل می‌کند که اول حساب طرف را مسدود و زندگی‌اش را مختل می‌کند تا به شکایت رسیدگی شود. مگر قرار نیست شورای حل اختلاف برای حل کدخدامنشی مشکلات قضایی باشد، پس چرا این قدر قوانین آن بسته و سختگیرانه است. از قوه قضاییه تقاضای اصلاح و بازنگری در قوانین این شورا را داریم.
احمدی از تهران

  حقوق و مزایای ناچیز آموزگاران عشایر
آموزگاران عشایر از سختکوش‌ترین معلمان در کشور هستند که متأسفانه مطابق رنج و تلاش‌شان مورد توجه قرار نمی‌گیرند. مثلا در این دوران کرونا کلاس‌های عشایری فقط در گوشی تلفن همراه معلمان عشایر خلاصه می‌شد که هفته‌ای یک‌بار برای آموزش به ‌صورت انفرادی به دانش‌آموزان مراجعه می‌کردند. اینکه معلمی مجبور باشد ساعت 3 نیمه‌شب از میان راه کوه‌ها عازم محل کارش باشد با چه رقم حقوقی قابل جبران است؟ واقعا چه زمانی مسئولان آموزگاران عشایر را خواهند دید.
مرداوند از لرستان 

   مردم شمیران‌نو از قاچاقچیان در عذابند
مردم شمیران‌نو بیش از 40سال است که از فعالیت قاچاقچیان مواد‌مخدر و معتادان در محله خود رنج می‌برند و به‌رغم اینکه بارها موضوع پیگیری و مطرح شده است، تأثیر چندانی در جمع‌آوری بساط این عده نداشته است و کسانی که بارها به زندان رفته‌اند باز هم به محله برمی‌گردند و کار خود را از سر می‌گیرند. برخورد با اراذل و موادفروشان شمیران‌نو خواسته جدی و دیرینه ساکنان منطقه است. از مسئولان تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
مصطفوی از شمیران‌نو

   تعریض پل فردیس تا مهرویلا؛ بلاتکلیف
ترافیک پل فردیس بعد از چند دهه همچنان باقی است و پروژه تعریض پل فردیس تا مهرویلا برای رفع ترافیک این محدوده که سال‌هاست در حال اجرا بوده، اکنون مدت‌هاست به حال خود رها شده است. هر‌چقدر هم موضوع را پیگیری می‌کنیم پاسخ قانع‌کننده نمی‌دهند. از مسئولان وزرات راه تقاضا داریم بودجه کافی به این امر اختصاص دهند تا هر چه زودتر این ترافیک ساماندهی شود و جدای این موضوع نخاله‌ها و تپه‌های خاک و سیمان تخلیه شده در حاشیه اتوبان نیز ساماندهی و تصاویر بی‌نظمی این مسیر حذف شود.
محمدی از کرج

   پل عابر مکانیزه تقاطع نیایش تعطیل است
پل عابر پیاده تقاطع نیایش در محدوده سردار جنگل در ساعاتی از شبانه‌روز بسته است یا بعضی روزها به کل تعطیل است. من به‌عنوان بیمار قلبی بدون این پل عابر و پس از بالا و پایین رفتن از پله‌ها برای عبور از عرض خیابان بارها مرگ را به چشم خود دیده‌ام.
توکلی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید